|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Jeg har jo skjønt at lillegutt må få Nintendo DS - MED chip, etter input herfra. Sist redigert av torsk : 10-09-09 kl 15:40. Årsak: Slo sammen trådene og HI fra de to trådene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Men Wii da?? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen og skal man ha begge?Wii Sports er det som følger med Wii-en. Det er bowling, golf, boxing og tennis.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Men Wii da?? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen og skal man ha begge?Håkei, så jeg kan se på det som to forskjellige ting, sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Men Wii da?? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen og skal man ha begge?DS til bilen, Wii hjemme. Wii kan dere spille sammen ja.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Wii blir sånn ala playstation, bare at med mer barnevennlige spill og bedre for kroppen siden den er mer fysisk i håndkontrollbruken. |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?hva betyr å 'chippe den'?
![]() |
#8 |
fri
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Jeg vurderer også Wii, siden ungene skal beholde PS3 hos faren, og jeg har hørt at Wii er noe som kan være moro for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Det går vel ikke an å bruke Wii som DVD-spiller på samme måte som PS nei. |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Da er jeg en Nintendo DS rikere, et Josefine-spill, et Labbe-Langøre-spill og et Mario-Kart-spill, OG en travel pack-sak rikere. Og noen lapper fattigere |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Jeg spurte mannen i butikken om chip forresten. Han bare ga meg Blikket og informerte om at sånt, nei det solgte de ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?
|
![]() |
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Ja det var det jeg kanskje tenkte at det var ulovlig. Jeg jobber med lisensierte produkter selv og er påpasselig med å betale for det jeg bruker både filmer og musikk, programvare osv. Så det hopper jeg nok over. Har faktisk råd til å betale for de tingene vi bruker. Jeg ser ikke store forskjellen på dette og å stjele i butikken.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?
Hohohoh- nei det var sikkert ikke poppis det nei... |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Det er IKKE ulovlig å bruke chip. Du kan legge inn de spillene du har kjøpt - det er nemlig lov til å laste ned kopier av spill du har kjøpt, slik at du får alle spillene på en brikke. |
![]() |
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?aha da skjønner jeg bedre. Det er helt greit en slags samlechip og backup. Det har jeg ikke problemer med.
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Her er hele familien glad i Wii'en. Jeg bruker den til trening (med EA Sports Active), og guttene spiller Mario Kart.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Men Wii da? Hva er sammenhengen mellom DS og Wii hvis noen, og skal man ha begge?Jeg kjøpte DS Lite da, håper ikke det var dumt, men det var 800,- å spare ift DSi, og jeg tipper den går i gulvet med et knas om ikke så veldig altfor lenge, så... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
DS Lite er mer enn godt nok. Lillebror hadde DS Lite, som han har klart å ta rotta på - kjøpte det brukt på Game, og kjenner jeg er glad for det nå, siden den har gått i gulvet mange ganger, og nå er ø d e l a g t. |
![]() |
![]() |
|
|