|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Ville du sagt noe?Naboens hund dumpet akkurat saftig på fellesområdet. Han med båndet i hånden tittet seg rundt før han dro med seg hunden og forsvant. Han så ikke meg i vinduet, men jeg så ham veldig godt. Nå ligger det en godt synlig kabel på plenen utenfor, lett tilgjengelig for barnesko. Dette er en fyr jeg snakker med innimellom, så jeg ville jo hatt mulighet til å påpeke det om jeg ville. Hadde du sagt noe, og i så fall på hvilken måte?
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Tja.. Jeg tror kanskje jeg ville sagt noe ja. Hunder skal ikke gjøre fra seg på en lekeplass. Kanskje noe ala "var du tom for bæsjeposer i går eller? Kanskje ikke helt heldig at det blir liggende hundebæsj på lekeplassen. Du kunne bare ha stukket innom meg og hentet ... " |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du sagt noe?Selvfølgelig ville jeg sagt noe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Jeg har sagt fra flere ganger til hundeeierne som stikker av fra dritten utenfor gjerdet vårt. Jeg nevner det når jeg likevel prater med dem, ala "Det er så kjedelig når ungene krabber/går/ramler i hundebæsj. Jeg oppfordrer alle hundeeiere til å huske å ta den med". Litt passiv-agressiv holdning.
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Si som på barnetv: Plukk opp bæsjen opp i bøtta, ellers er du dum i nøtta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?La oss nå si at jeg ikke sa fra idet jeg så ham. Ville dere sagt noe når dere treftes neste gang? Dette er jo en fyr vi snakker med omtrent hver dag. Jeg syns bare det er så utrolig ekkelt å "arrestere" folk.
![]() |
#10 |
frakoblet
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?
Mine barn er sannsynligvis store nok til å klare å unngå den, men det er masse småttiser her ute.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Sende sms? "Hei, du hadde sikkert glemt poser i dag morges. Ville bare minne deg på at hundeetterlatenskapene ligger der fortsatt, så du ikke glemmer å plukke opp senere i dag. Hilsen Safran"
![]() |
#12 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du sagt noe?Vent til neste gang han spaserer forbi, gå ut med pose og ta det opp, mens du akker og oier deg over uansvarlige hundeeiere, og i samre slengen si smilende at du er så glad for at han ser ut til å alltid ta det opp.
![]() |
#13 |
Nå også i farger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Jeg tror jeg hadde nevnt det neste gang vi treftes, men jeg er ikke helt sikker.
![]() |
#15 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Jeg synes det er så irriterende å vaske hundebæsj at jeg nok hadde sagt ifra, neste gang jeg hadde møtt han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Jeg hadde helt klart sagt fra.
![]() |
#19 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ville du sagt noe?Akkurat i dag hadde jeg sikkert stormet ut på trappa, hyttet med nevnen og bjeffet «Eyh! Du må da for i $%&%$&$ rydde opp skiten etter bikkja di, det leker jo unger her stadig vekk som kommer til å tråkke i dritten din!». Også hadde han sikkert svart «Jammen, jeg har bare glemt posene hjemme, og er på vei dit for å hente en», også hadde jeg mistet hele piffen og sett ut som en blanding av |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
frakoblet
|
![]() |
|
|