|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() En blogg på valgdagenHer står det en del om brutte løfter, for eksempel innenfor skolen.
![]() |
#3 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En blogg på valgdagenJeg håper inderlig ikke det blir regjeringsskifte i dag, kjenner jeg får vondt i magen bare ved tanken på det.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: En blogg på valgdagenJeg vil ikke ha regjeringskifte.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En blogg på valgdagen
Denne slenger jeg meg på, selv om jeg har barn som kan lese og vel så det. Problemet her er nok utfordringer i skolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
Forresten, nei takk til forenklet Frp-retorikk også, du kan virkelig bedre enn dette Poly.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: En blogg på valgdagenDa denne regjeringen overtok var helsekøene på dramatisk vei ned, og man behandlet stadig flere for pengene.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
Det var mer et hjertesukk enn retorikk, egentlig. Det gjør meg trist, sint, skuffet, rasende og mange flere adjektiver at dette kan fortsette og fortsette. Og at det ikke virker som om noen syns det er viktig eller et problem?
![]() |
#13 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hør hør! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
Og hvem var det som innførte den idiotiske stykkprisfinansieringen? Spiller ingen rolle for meg hvem som har gjort hva, bare noen lover å ordne opp.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Selvfølgelig syns man at det er et problem.
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
Det er det da ingen som har sagt. Mange har derimot foreslått økt lærertetthet, heldagsskole osv. Høyre har bare foreslått bedre lærere, som jo er et bra mål, men et nokså ullent et.
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
Eh, ja? Det er kanskje derfor de påpeker at det ikke virker særlig smart at man har pøst ut penger på utstyr, men ikke har kommet noen vei på bruk og kompetanse?
![]() |
#18 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eg kan i allefall garantere at desse elevane ikkje blir meir kompetente av ein Høgre-konkurranseskule der rangering skal stimulere (den ytre) motivasjonen. Det dei treng er tilpassa opplæring, større lærartettleik og betre pedagogar i skulen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|