Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Todelt vinterdress og erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 13:14   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Todelt vinterdress og erfaringer?

Vi vurderer en todelt dress til eldste i år. Har god erfaring med hel dress fra Ticket de tre siste årene, men nå synes jeg prisen bikket en magisk grense. Tror jakken fra Ticket kostet rundt 900 og buksa 1100 når jeg så på den i butikken denne helgen. Så derfor lurer jeg på om noen kan anbefale todelt dress i et annet merke? Var inne på Stormberg sine sider, men de er så utsolgt på størrelser.

Dressen må kunne brukes på slalom og tur ellers også, ikke kun en friminuttdress altså.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:16   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Todelt vinterdress og erfaringer?

Vi har hatt flere todelte vår/høst-dresser fra Mikk Line og har vært veldig godt fornøyd med disse. Todelte vinterdresser har vi ingen erfaring med, dessverre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:18   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Mini A Ture sin i år. Den virker veldig bra, og er godt foret. Jeg har i tillegg en heldress fra Mini A Ture, den passer denne sesongen også, og jeg har ingenting å utsette på den.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:19   #4
Left
Passiv

Standard

Hvis du har mulighet så sjekk ut Polarn O.Pyret. Der har de veldig mye fint nå, men det er vel ganske dyrt der også...

Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 16:00   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde todelt dress fra Lindex til minsten i fjor.
Var veldig fornøyd og det var kun helt på slutten av sesongen hvor buksen var blitt slitt, at han ble våt igjennom.
Ikke frøys han og ikke koster den skjorta.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 16:09   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM har jo også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 17:27   #7
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Hvor får man kjøpt dressen fra Mini A Ture?

Ellers henger jeg meg på her, lurer på det samme.

Gammel 14-09-09, 18:37   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Her har jeg et bra triks fra et par vintre jeg hadde veldig lite penger:
Om man kjøper billigklærne fra HM og impregnerer dem selv så blir det slett ikke så dyrt. Og det funker faktisk overraskende bra.

Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 19:25   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Her har jeg et bra triks fra et par vintre jeg hadde veldig lite penger:
Om man kjøper billigklærne fra HM og impregnerer dem selv så blir det slett ikke så dyrt. Og det funker faktisk overraskende bra.

Man kan jo kjøpe to sett og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 19:41   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nesten så jeg ikke tør si det høyt, men jenta har jo en hel Ticketdress fra ifjor som passer så vidt i år også. Vi går for en billigvariant, blir det klaging så kan hun heller ta gamledressen.
Tusen takk for tips, nyttig å få andres erfaringer!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 19:46   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Helly Hansen har også bra todelte sett. Ellers er det billigere todelte på bla Barnogleker samt at kjeder som HM/Ellos/Lindex osv også har bra skitøy. Ikke prøvd selv, men har hørt flere som har vært fornøyd.

Evt kan man se etter pent brukt på finn.no

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 20:25   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Hvor får man kjøpt dressen fra Mini A Ture?

Ellers henger jeg meg på her, lurer på det samme.

Sikkert flere steder, men jeg kjøpte min hos FunkyLittleMonkey.dk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.