|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Catering fra Knoll og Tott i OsloEr det noen her inne som kan dele erfaringer med mat bestilt fra Knoll og Tott? Vi vurderer veldig sterkt å bestille tapas til navnefesten derfra, blir 240 kr per kuvert, og det syns jeg ikke var så ille til å være tapas.
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Catering fra Knoll og Tott i OsloHar spist mat derifra et par ganger og det var veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Catering fra Knoll og Tott i OsloSå bra! Da tror jeg rett og slett vi går for det. Noen som har lyst til å synse om mengde da?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Catering fra Knoll og Tott i OsloTja, mengde er vanskelig å si noe om. Knoll og Tott lager veldig god tapas, vi har vært veldig fornøyd... Hvilken menysammensetning tenker du på?
![]() |
#5 |
![]() Sv: Catering fra Knoll og Tott i OsloHar fått tilbud om en ferdig meny, som inneholdt nesten alt vi hadde tenkt på uansett. Jeg har tenkt litt, og funnet ut at vi bestiller til 15. Så får vi heller spise rester etterpå. Min store skrekk er å få for lite mat. Dessuten er navnefestseremonien kl 11, og vi skal spise rundt kl 13-14, så det er nok mange som er skikkelig sultne da. Men godt å høre at det er flere som er fornøyde!
![]() |
|
|