Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Catering fra Knoll og Tott i Oslo

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 13:48   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Catering fra Knoll og Tott i Oslo

Er det noen her inne som kan dele erfaringer med mat bestilt fra Knoll og Tott? Vi vurderer veldig sterkt å bestille tapas til navnefesten derfra, blir 240 kr per kuvert, og det syns jeg ikke var så ille til å være tapas.

En ting til jeg lurer på: Hvor mange bør jeg bestille til? Vi blir 15 voksne og 2 barn, og jeg tenkte å lage litt spekemat og eggerøre og en ekstra salat ved siden av.

Gammel 16-09-09, 14:04   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Catering fra Knoll og Tott i Oslo

Har spist mat derifra et par ganger og det var veldig godt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 14:30   #3
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så bra! Da tror jeg rett og slett vi går for det. Noen som har lyst til å synse om mengde da?

Gammel 16-09-09, 15:38   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Tja, mengde er vanskelig å si noe om. Knoll og Tott lager veldig god tapas, vi har vært veldig fornøyd... Hvilken menysammensetning tenker du på?

Gammel 16-09-09, 15:52   #5
IOA

IOA sin avatar

Standard

Har fått tilbud om en ferdig meny, som inneholdt nesten alt vi hadde tenkt på uansett. Jeg har tenkt litt, og funnet ut at vi bestiller til 15. Så får vi heller spise rester etterpå. Min store skrekk er å få for lite mat. Dessuten er navnefestseremonien kl 11, og vi skal spise rundt kl 13-14, så det er nok mange som er skikkelig sultne da. Men godt å høre at det er flere som er fornøyde!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.