|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Så masse rare folkJeg forundres over alle de rare folkene i verden. Jada, jeg sitter og zipper på tv-en. Jeg har vært innom little miss perfect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så masse rare folk
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så masse rare folkJeg jobber med inkasso og er overhodet ikke overrasket over Luksusfellen-folkene. Men det er ganske utrolig. Og ganske utrolig at folk tror de kan kjøpe varer og tjenester og aldri gjøre opp for seg.
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Så masse rare folkJeg har fått TV3 til låns, og siden jeg er syk og ikke orker å gjøre noe har jeg for en gang skyld sett på. Jeg er sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Så masse rare folkJeg tror ikke folk tror de ikke skal gjøre opp for seg, men heller at de lever "in denial". Jeg kan skjønne at det skjer at man kommer litt skjevt ut, men at man lar det skli FULLSTENDIG ut har jeg litt problemer med å forstå at man tillater seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Så masse rare folkEtter mer eller mindre uforskyldt å ha vært i inkassohelvete selv, har jeg vanskelig for å forstå tankegangen til enkelt a disse Luksusfellen-kandidatene.
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Så masse rare folk
Åh joda, det er mange som tror de kan slippe unna, også har man disse som rett og slett spekulerer i det.
![]() |
|
|