|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Miele tørketrommel?Heisann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Miele tørketrommel?Hei og takk for tipset! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miele tørketrommel?Hvorfor vil man ha utsatt start på en tørketrommel? På en vaskemaskin kan jeg skjønne det, men hvorfor la vått tøy ligge i tørketrommelen?
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Miele tørketrommel?
Fordi man deler vaskekjeller med flere andre, og de naboene som bor rett over vaskerommet har bedt om at maskinene ikke skal gå etter kl. 23. Med utsatt start kan man vaske klær om kvelden og legge det i trommelen, og så sørge for at den starter av seg selv om morgenen, slik at man slipper stresse med det før jobb og kommer hjem til tørt tøy. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
De tre mielemaskinene hos Elkjøp er litt ulike på strømforbruk, kapasitet og størrelse. Klikk i den lille boksen og gå til "sammenligne", så får du opp alle spesifikasjonene. Men veldig stor forskjell var det ikke.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Vil ikke anbefale deg det... Klærne får lukt av å like våte slik. Synes det lukter av klærne bare de har liggi for lenge i vaskemaskinen jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miele tørketrommel?Vi bruker Miele tørketrommel og jeg blir sprø av den pipingen!
![]() |
#9 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Miele tørketrommel?Vi har denne fra AEG, og er kjempefornøyd. Utsatt start og programmer for det meste.
Brannvernmannen som var på kurs på jobben min anbefalte at man brukte utsatt start på tørketrommel, dersom du bruker den om natten, fordi de er på det varmeste når du sover tyngst, og brann i vaskemaskin og tørketrommel er faktisk ganske så vanlig.
![]() |
#10 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken piping? Varsleren som sier at den er ferdig med en tørkerunde? Den kan i alle fall slås av. Vi har Miele tørketrommel og den piper ikke. Vi har T8823 som er kjøpt på Elkjøp. Den har utsatt start hvis man vil bruke den. Har ikke hatt den så lenge, men veldig godt er den i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|