|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Erfaringer fra Kypros?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 20-09-09 kl 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Vi har vært på Sunwing Sandy Bay og har bare positivt å si. Guttene elsket det, og det gjorde vi og.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Vi har vært på althea beach og hotellet er veldig fint. Fin beliggenhet og god frokost. Veldig fint hotellområde. Jeg ville valgt all inclusive, det gjorde ikke vi og angret nesten litt etterpå. Det er ikke så mye ekstra en betaler for det og det er veldig greit for ungene. Det er noen restauranter som har god mat i området, men det er et begrenset antall.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Hvorfor likte du ikke Kypros så godt?
![]() |
#7 |
I farta!!
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Ok, såg du hadde bestilt i februar så lurte på om det var den du skulle endre.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Vi har vært på Blue Village Althea Beach SSSS+, Fig Tree bay og har bare gode erfaringer. Kjempefint anlegg. Vi valgte ikke all-inclusive og vil ikke anbefale det heller, om man da ikke foretrekker å spise buffet hver eneste dag. Det var flere restauranter med god mat i området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Vi har vært på Sunwing Sandy Bay 2 ganger, i 2007 og 2009.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Sunwing er min absolutte favoritt, vi har vært der mange ganger med ungene som stortrives. Å muligheten til å trimme med norsk/svensk/dansk instruktør er også kjekk når man tilbringer late dager i sola. Ellers må jeg si meg enig med Callisto i det stabile været og rene/klare vannet i sjøen. Mannens kollega satt i regnværet på Kreta mens vi lå langflate på stranda på Kypros
![]() |
#11 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Sunwing resort sandy bay er et fantastisk sted.
![]() |
#12 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?
Jeg ville heller ikke spist på hotellet hver dag, alle måltider, men til den prisen ville jeg likevel valgt all inclusive. Det er greit fordi det er includert drikke og is. Det er også greit å slippe å dra ut på en restaurant for både middag og lunsj. Vi vill valgt all inclusive hvis vi skulle dit igjen og så valgt å spise middagen ute på andre restauranter,
Det får du der.
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Kan absolutt anbefale Sunwing på Sandy Bay. Vi har faktisk likt oss så godt at vi har vært der 3 ganger. Perfekt for barnefamilier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Da har vi besilt på Sunwing. To ganger Lollo og Bernie på 6 måneder.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Har vært i Kypros to ganger, og jeg elsker det. Lengter etter å dra tilbake.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer fra Kypros?Rundt 35 min fra flyplassen til Sunwing.
![]() |
#18 |
ca. 40 - 45 minutter.
![]() |
#20 |
Ja dere har jo nettopp vært der så du har nok rett!
![]() |
|
|