|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...Jeg har så innmari vondt i ei tann, det blir verre og verre og jeg kjenner panikken sniker seg innpå. Har time sent på dagen i dag og orker ikke tanken på vente. Hjelper ikke med smertestillende, har knasket ibux+paracet hele helgen.
![]() |
#3 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...Ibux 600 på resept kan gjøre underverker, men er det en rotfylling så hjelper vel ikke det engang.
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...Stakkars deg.
![]() |
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...Huff huff - jeg hadde også tannpine for noen måneder siden, så du har min fulle medlidenhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...Fikk komme inn til tannlegen i elleve tiden. Hadde akutt betennelse i tannroten. Skikkelig vondt. Er på nå på pencillinkur. Fremdeles vondt, men ikke så forferdelig som i formiddag. Trodde jeg skulle gå fra forstanden.
![]() |
#7 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...God bedring!
![]() |
![]() |
#8 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemme fra jobb med tannpine. Lettere desperat ...Huff da vennen, godt du fikk hjelp. Nå kan det bare gå oppover!
![]() |
|
|