|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg er veldig gladi, og drikker, mye vann. Mest vann fra springen, og som jeg fyller i flaske om jeg skal bort/ut. Jeg har som regel alltid en flaske for hånden, men noen ganger har jeg glemt den og må kjøpe. Da ender jeg som regel opp med Imsdal, da jeg synes denne er best/smaker mest bare vann. Mange har en så tydelig kunstig smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg drikker helst ikke flaskevann, men om jeg absolutt må, så velger jeg Unicef-varianten. Da får jeg litt mindre vondt i prinsippene.
![]() |
#4 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Viss ein skal sjå heilt vekk frå prinsipper og pris, må eg innrømme at Voss er favoritten. Vatnet er godt, og flaska er genial! Det er eit eller anna med glasflaske vs. plast altså.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Drikker ikke så mye flaskevann, men jeg liker bonaqua best. Synes det smaker mest vann og minst annet.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Mest fra springen her også altså. Isklar? Den som har sånn krystallflaske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Velger oftest Imsdal, men Olden går og helt greit. Drikker ikke så masse flaskevann, men liker og ha en flaske i bilen og en i veska. Den som står i bilen varer ofte en stund og da får vannet rar smak om det er tappet fra springen, men er det det originale flaskevannet så varer det mye lengre.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg kjøper så godt som alltid Imsdal om jeg skal kjøpe en flaske vann. Men det er sjelden, som regel drikker jeg vann fra springen.
![]() |
#11 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Isklar er den som har "krystall"flaske.
![]() |
#12 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Hvis jeg kjøper flaskevann, foretrekker jeg typen med en dråpe av litt i. Aller helst da Olden med villbringebær.
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg kjøper bare flaskevann for å ha ei grei vannflaske å ha med på tur, så bytter jeg dem ut når de blir gamle og udelikate. Kjøper den smale Imsdalvarianten, (den passer best i sidelomma på sekken) men bytter kork sånn at jeg får tutekork i stedet for skrukork. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Bon Aqua. Olden smaker plast syns jeg (og flere andre har sagt det samme).
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg er kresen på vann og foretrekker springvannet her hjemme foran det meste. Det kommer fra et skogsvann og filtreres gjennom sand og kull før det UV-behandles. Det er to vannverk som leverer i området her jeg bor, og det andre vannverket har ikke godt vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?
Nei, den heter Vann.
![]() |
#18 |
er her
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg kjøper svært sjeldent vann, liker best nytappet-kaldt vann fra springen (på vestlandet, vannet hos svigers er ikke spesielt godt, desverre).
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?De gangene jeg kjøper vann velger jeg Imsdal hvis det finnes. Jeg synes det er best pluss at flaskene er best egnet til etterbruk (fylle selv fra springen) synes jeg.
![]() |
#20 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hvilket flaskevann foretrekker du?Jeg foretrekker det som i tillegg til vann inneholder syre, farge, surhetsregulerende midler, søtstoffer, aromaer og gjerne en fenylalaninkilde. Utenpå flasken står det Tab X-tra.
![]() |
![]() |
|
|