|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Er det kosher å maile hotellet og spørre veldig pent om å få den sendt hjem? Kan jeg be gjest som fortsatt er der om å hente og sende for meg? Hjelp! God jakke! Vil ha den igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Selvfølgelig må du hente den selv, og på denne tiden av året går det kun et fly i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Jeg drar og henter den for deg, hvis du betaler reisen. :raus:
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?...kanskje hotellet kan sende bartenderen hit med den? :vurderer muligheter: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Bare ring eller mail - det fikser de sikkert!
![]() |
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Jeg glemte igjen PC-ladeledningen min på hotell en gang, og fikk den tilsendt i posten mot at jeg betalte porto. Det burde vel la seg ordne på et vis, selv om det er i Ytlandet?
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Jeg måtte sende mail til hotellet når vi kom hjem fra ferie i sommer.
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Det er bare til å ringe hotellet det. No problem, og de sender som oftest helt greit om du betaler portoen.
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Hotellet i NY gadd aldri sende meg brillene mine. Men kanskje du gjorde et bedre inntrykk enn meg?
![]() |
#14 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Vi fikk Petter i posten etter at han ble glemt igjen på ett hotell i Danmark. Null problem.
![]() |
#15 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jakken min er alene igjen i Hellas, what to do?Det er en helt grei sak aa maile dem for aa spörre. Husk aa spesifisere at de skal sende deg tingene paa en billig maate evt. aa oppgi forsendelseskostnader för de sender. Ellers kan deg gaa som med min mor: Hun glemte igjen et ganske billig belte paa et hotell paa Hardangervidden. De sendte det til henne med en slags kurertjeneste og hun betalte mer for aa faa tilsendt den pakken enn beltet hadde kostet opprinnelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|