Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Arroganse

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-07, 19:14   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arroganse

Jeg har kjøpt vaskemaskin i dag og selv om jeg følte at jeg stilte rimelig intelligente spørsmål om energiforbruk, antall sentrifugeomdreininger og kapasitet opplevde jeg allikevel at jeg ble anbefalt en maskin av den eneste grunn at den hadde få knapper. Er'e muli'? Skulle det liksom være et kriterium?

Hva er det som får en mann til å anta at det i det hele tatt var et tema for meg? Jeg hadde da ikke spurt om å få se maskinen med færrest knapper?

Jeg målte ham opp og ned og innformerte om at jeg er sivilingeniør og at jeg nok skulle greie å lære meg bruken av maskiner med opp til flere knapper. Bare for å stoppe flere dumme uttalelser. Jeg synes det er helt utrolig at han i det hele tatt tør å si noe slikt.

Jeg var inne på tanken om å gå uten å handle noe, men det ble for dumt å gå fra et godt tilbud bare fordi selgeren var en dust.

Er dette gjengs oppførsel? Jeg vet at ei studievenninne av meg har opplevd noe liknende, men skjer dette virkelig stadig vekk?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.