Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva ønsker jeg meg til 35-årsdagen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 19:33   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva ønsker jeg meg til 35-årsdagen?

Det spør mannen om, så jeg spør dere.

Jeg vurderer å ønske meg en lang Berganskåpe/jakke, men det er litt i overkant dyrt.
Jeg ønsker meg også en hotellhelg med ham og noe å gjøre sammen på kvelden. Det blir det sier han (vi har spart litt), men vi har ikke ledig helg før i slutten av november!

Tips?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 19:42   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker jeg meg til 35-årsdagen?

På min ønskeliste står det:

-solbriller
-aromamassasje
-Ulvangsokker
-HH Warm ull/teknisk undertøy
-veske
-trillekoffert

Gammel 27-09-09, 20:34   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullt hjemmekinoanlegg, med 122 " lerret og projektor, og kanskje også noen kinostoler i skinn og selvsagt de beste høyttalerne som er å oppdrive. Sånn at du kan gi det videre til meg når jeg blir 30 i januar.

Gammel 27-09-09, 20:42   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

En mummikopp. Det ønsker jeg meg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:09   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med en spesielt fin veske?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:22   #6
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ønsker meg El Naturalista-støveletter i 34 års-gave. Og ny mobiltelefon. Og middag på indisk restaurant.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:36   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*Ny mobil har jeg nettopp kjøpt meg.
*Aromaterapi, spa-greier var en idé.
*Veske? Joa, men da må jeg plukke den ut selv først.
*Støvletter, ikke dumt det heller. Men må også plukkes ut. Hvilke El N ønsker du deg ming? Jeg har kikket på noen i lilla med sokk på toppen.
*Iset: jeg har prøvd å ønske meg møbler - vi trenger nytt garderobeopplegg, men jeg blir ikke hørt. Men jeg fikk viljen min til å bytte ut rotebordet med en skjenk (med dører som lukker rotet inni) i går. Hjemmkinoannlegg.

Gammel 27-09-09, 21:39   #8
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Da er det de samme El N-støvelettene som jeg har ønsket meg. Har vist de fram til både mannen og frøkna (større sjanse for at hun husker dem, enn at han husker dem).

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 21:40   #9
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg siklet på ett gull-anheng med 7 diamanter og ønsket meg bidrag til det..

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 09:35   #10
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har flust opp av udekka behov:

Bøker

Norske
Luftslottet som sprengtes av Stieg Larsson (pocket)
Den onde Viljen av Karin Fossum

Engelske
De første fire-fem av Peter Robinson
Green river turning red av Ann Rule
War against the Weak av Edwin Black

Tennessee Williams:
* Cat on a hot tin roof
* The glass menagerie
* A streetcar named desire

Bøker om sykling
Race: A Novel of Grit, Tactics and the Tour De France
Master Jacques: The Enigma of Jacques Anquetil
Eddy Merckx: The Greatest Cyclist of the 20th Century

Filmer
Inspector Morse (ikke de to første)
PD James: The Adam Dalgliesh Chronicles! ♥
North by Northwest
Jenta som lekte med ilden (kommer 2. desember 2009)

Polanski:
* Repulsion
* Cul de sac
* The fairless vampire killers

Bergman:
* Scener fra et ekteskap
* Fanny og Alexander
* Hviskninger og rop
* Høstsonaten

Friluftsutstyr
Kompass
Devold Multisport boxer str. xs
Devold sports-bh i ullfleece str. s

Forskjellig
Garnvinde i tre
Klokke
Blå Travelite Delite trillebag 34 x 54 x 22
Liten glassmugge
Innføringskurs i klatring
Sjal-blokker
Minnekort CF – masse GB!
Garn – ev. gavekort
Strikkepinner i tre eller bambus – strømpepinner 2,5, 3 og 3,5
Sirkulært polafilter til Tamron diameter 67mm

Skulle lotto-rekka gå inn
Sommer- og vinterdekk til Atos’n
Flybilletter til Nepal
Ekstern harddisk; WD My Passport Elite 500GB rød eller blå ♥
Solbriller m/styrke

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 09:47   #11
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk Ipod av mannen da jeg fylte 35!!!
Og en skikkelig tollekniv!

Gammel 30-09-09, 09:48   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sex.

Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 09:53   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har snart bursdag og ønsker meg følgende:

- hårføner
- badekåpe og tøfler
- PT-timer på sats
- vekkeklokke med 5-minutters snooze
- spa-behandling
- superundertøy
- bukse til bruk i skogen (umulig å kjøpe fordi jeg må prøve først, men det er jo mulig å få gavekort på akkurat buksa)
- mini-pc
- kjøkkenmaskin (helst kitchen aid)

Jeg blir riktignok bare 34, men kanskje ønskene kan være til inspirasjon allikevel.

Gammel 30-09-09, 09:53   #14
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fullt hjemmekinoanlegg, med 122 " lerret og projektor, og kanskje også noen kinostoler i skinn og selvsagt de beste høyttalerne som er å oppdrive. Sånn at du kan gi det videre til meg når jeg blir 30 i januar.

Ellers ser min ønskeliste slik ut:

-Gavekort i butikken du liker å handle klær.
-Flybillett til London, shoopping. Kanskje slådet sammen til en kjærlighetsferie.
-Gavekort SPAopphold.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 11:11   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Og jeg fikk:

Og fra ungene:

Wanted parfyme fra HR: + at de fikk med lipgloss på kjøpet: Også Wanted fra HR.

Gammel 30-09-09, 11:11   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ergo: meget fornøyd.

Gammel 30-09-09, 11:17   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen! Flotte gaver.

Gammel 30-09-09, 12:31   #18
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med dagen!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 12:50   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Takk, takk.

Gammel 30-09-09, 12:54   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg en god penn. :enkel:

Gratulerer med dagen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.