|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?I år blir det ren sologbad-ferie på oss, kjenner jeg. Sunwing Side Beach frister mest akkurat nå. Jeg er helt åpen i forhold til reisetidspunkt, men vil gjerne ha noe konkret å glede oss til. De fleste vi kjenner RL har enten helt andre planer eller tenker bare siste-liten turer. Såh. Jeg sitter på nippet til å bestille her, men lurte plutselig på om noen andre skal der 2010, og tør ta sjansen på å si når? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Jeg er relativt sikker på at vi skal ut å farte til sommeren igjen, men jeg vil ikke til Tyrkia |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Vi befinner oss på Sunwing Resort Side fra 29. juli og 2 uker fremover. Vi har vært på FP-ferie før og gjør det gjerne igjen.
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Tror det er noen her inne som har tenkt seg til Side neste år. Vi skal til Mallorca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Tyrkia er uaktuelt for min del.... Mallorca derimot hadde vært noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Igjen må jeg bruke ordet relativt. Vi er relativt sikre på at vi skal et eller annet sted i Hellas til sommeren. |
![]() |
![]() |
#8 |
Vaklende
|
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Sjugger, det høres egentlig fint ut. Jeg er relativt sikker på at det ikke blir Hellas for oss. Hvem vet hvorfor, men jeg har litt aversjon. Tyrkia derimot, deilig mat og hyggelige mennesker og interessant kultur. Litt uggent på det politiske, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: FP treff i syden ( blåøyd optimist)?Jeg kunne sagt det samme om Hellas. Etter ei uke på toalettet på et snuskete hotell i Tyrkia, såååå reiser vi til Hellas. Har vært mange steder der, og aldri vært syk en dag. |
![]() |
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?Jeg har sett en del tyrkiske toalett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?Det er bra at vi har ulike preferanser, ellers ville denne verden vært ulidelig kjedelig, og enkelte turiststeder hadde blitt veldig overbefolket. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?Jeg hadde gjerne dratt på ferie med Balanse. Men ikke Tyrkia. |
![]() |
![]() |
#13 |
Vaklende
|
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?
Politiske grunner? Vannstanden i lommeboka her er så lav at at det er helt utenkelig at vi skal ha råd til ferie i det hele tatt neste sommer. Jeg bestiller likevel, så må vi klare å spare sammen noen slanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?Vi har vært en gang i Tyrkia. Det resulterte i 14 dager på sykehus med dysenteri, så vi reiser IKKE tilbake |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?Vi skal to uker til Sunwing Kallithea- Rhodos, fra 18e juli. Nydelig sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?
|
![]() |
![]() |
|
|