|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Kule strikkeoppskrifter til stor dameJeg holder på å strikke Alliums drømmekåpe, og synes at det blir så innmari fint. Så lenge man strikker med tykt garn og tykke pinner, så går det jo lett som en plett.
![]() |
![]() |
#2 |
Helt konge
|
![]() Sv: Kule strikkeoppskrifter til stor dame
Finnes den i str 46? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøvde dette. Hun lo bare og sa at hun ikke hadde SÅ lite å gjøre i høst.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kule strikkeoppskrifter til stor dameHeiko: Jeg strikker medium, og er en 38/40. Og den finnes i to størrelser større enn det. Garnet kostet ca 500, men arbeidet tar tid med mindre man heter Allium og er superstrikker. Oppskriften er på engelsk og jeg sliter litt innimellom, til tross for at jeg regner meg selv for å være en ganske habil strikker.
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kule strikkeoppskrifter til stor dameIngen som har bry til å lage en slags oversettelse av den kåpe-oppskriften da?? :noldus i engelske oppskrifter:
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg aner grunnlag for en støttegruppe.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kule strikkeoppskrifter til stor dameJeg anbefaler som vanlig Ravelry.com. Der kan du søke i oppskrifter med tag-er, og se veldig mange ferdige prosjekter til alle former og fasonger.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kule strikkeoppskrifter til stor dame[quote=Adrienne;1848278]Nå som du er blitt venn med flettepinnen så kan du jo vurdere denne. [[quote]
![]() |
![]() |
|
|