Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Alliums drømmekåpe - hjelp

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 13:27   #1
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alliums drømmekåpe - hjelp

Optimisten startet å strikke drømmekåpa for en stund siden, og har nå fått gjort både rygg, ene siden og begynt på et erme. Men der stoppet det opp, gitt. For etter at jeg har strikket ferdig cuff band så står det:

Sitat:

With RS facing and beg from the seam, pick up 39 sts around the band (K4-edge), working into the back loop of the 2nd sts from the edge on the front of the fabric.

Og jeg sitter igjen litt og sier Whaaaat? Kan noen vær så snill å forklare hva det betyr på norsk? Og da med fokus på siste leddsetning? Eller eventuelt ta bilde av sin allerede strikkede kåpe, med fokus på akkurat denne biten som jeg lurer på?

Gode svar vil bli premiert.

Sist redigert av Adrienne : 28-09-09 kl 14:11.
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.