|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Ari har gitt intervju til et gratismagasin hvor han forteller om drikking på dagtid, depresjon, ensomhet. Han forteller i tillegg at han er vanskelig å leve med.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Han har nok fått varig men.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg tror han har lyst å være Hemingway.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg kjenner nemlig at jeg ikke tar mannen seriøs.
![]() |
#6 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Han har tydeligvis en forestilling av at en kunstner må være en deprimert, alkoholisert og vanskelig person, men alt han er, er en ekte wannebe-kunstner og dramaking.
![]() |
#7 |
guru advisor
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Det er jo litt trist da - når man selv er nødt til å fortelle til et gratismagasin hvor mørkt og mystisk sinn man har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg tenker at han aldri i livet - ALDRI - er hundre prosent hetero. Og at det ikke er mye som er mer følsomt og greit egentlig enn å være venninne med en mann som eh ... er i kontakt med sin indre englekvinne. Så så veldig vanskelig å bo med tror jeg ikke han er jeg. Han er nok så grei atte. |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() |
#10 |
villende
|
Det tror jeg du jammen har helt rett i. Det kan ikke være så lett å skulle være pint, deprimert forfatter når man egentlig lever et ganske flott og behagelig liv. Han kan jo ikke en gang titulere seg skillsmissebarn etter at foreldrene fant tilbake til hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
guru advisor
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Synes det er herlig med folk som ikke er helt A4. Det er den selvhøytidelige biten jeg ikke klarer. Sist redigert av Minerva : 29-09-09 kl 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg prøvde å åpne linken, men jeg greide ikke å lese mer enn et par setninger, jeg orker bare ikke å lese det. Usj. På alle plan. Usj.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Og hva KAN ikke Ari avsløre? Hæh?
|
![]() |
![]() |
#18 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Trist som faen er vel en bra tittel på denne mannen?
![]() |
#19 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Dette er så far out at jeg ikke klarer å lese det som annet enn en form for performance art eller hva man kan kalle det.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg kjenner jeg liker Ari bedre og bedre, og tenker at jeg skjønner hva han prater om.
![]() |
|
|