Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva koster det å sende et par sko?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-09, 14:24   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hva koster det å sende et par sko?

Jeg finner det ikke ut på Posten sine sider - er det ikke sånn at det går på gram lenger? Skoene veier 850g med emballasje på.
Ser at det finnes SmartPost osv., som koster 135,- Det må da finnes noe billigere?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:26   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster det å sende ett par sko?

60 kr for brev inntil 1 kg, mener jeg.

Gammel 29-09-09, 14:27   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster det å sende ett par sko?

Du kan sende som brev, da er det vel 60 kr for inntil 1 kg. Ellers er det smartpost ja, og da komer det an på hvilken eske de får plass i.

Brevporto
Smartpost

Gammel 29-09-09, 14:29   #4
Left
Passiv

Standard

Sv: Hva koster det å sende et par sko?

Du får det ikke ned i en smartpostkonvolutt til 49,- da?

Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:31   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du får det ikke ned i en smartpostkonvolutt til 49,- da?

Skulle til å foreslå det samme.

Gammel 29-09-09, 14:33   #6
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Takk for hjelpa! Hvor fant dere det ut?
Da skal jeg prøve, får sjekke på Posten når jeg kommer ned dit. )
Ville bare vite om de kan sendes billigere enn 135,- kroner.

Gammel 29-09-09, 14:35   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til høyre på postens sider så er det en "Pris og portokalkulator" der finner man jo priser da.

Gammel 29-09-09, 14:37   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Til høyre på postens sider så er det en "Pris og portokalkulator" der finner man jo priser da.

Var der jeg lette også...

Gammel 29-09-09, 18:46   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klikka på priser (over priskalkulatoren) og åpna hele prislista i PDF-format. Så under brev. Det er ikke alt der som er helt selvsagt, så jeg syns ikke det var så innmari rart du lurte.

Gammel 29-09-09, 19:54   #10
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Som brev er det 60kr inntil 1000g, men dersom pakken er større enn 7x26x36cm eller noe sånt så er det tilleggspris på 21kr.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.