Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Varme vinterstøvler

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 13:40   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Varme vinterstøvler

Størstesnuppa trenger vinterstøvler, som er varme. Størrelsen er rundt 30. Vi har tidligere brukt Viking Thermo og Ecco goretex, og har forsåvidt vært fornøyd, bortsett fra at jeg synes ofte hun har vært kald på bena når vi har kledd av. Men hun har aldri klaget over at bena er kalde.

I år passer Ecco goretex'ene enda, men da trenger vi et par i tillegg, så da kunne jeg tenke meg å styre unna Viking Thermo, og kanskje heller finne noen som var et alternativ til de kalde dagene.

Noen forslag til hva vi kan titte på?

En kjapp runde i noen butikker i går, viste rekker på rekker med goretexstøvler, men det er like lite for i alle sammen, synes jeg. Ellers utallige varianter av cherrox, men lite av andre ting, som kunne virke varmere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.