Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

NRK - Tilbake til 60-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-09, 22:50   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NRK - Tilbake til 60-tallet

Noen som følger med på disse programmene på torsdagene? Jeg har fått med meg både 90-, 80- og 70-tallet og nå er det 60-tallet som skal til pers. Én episode for hvert år, altså 10 episoder totalt.
Jeg elsker det, har det på opptak på PVR-en hver torsdag.
Morsomt å se tilbake på bla. Fjernsynskjøkkenet og barne-tv fra "gamle dager".

http://www.nrk.no/programmer/radio/n...sset/1.6756430

Jeg må maile NRK og høre om alle disse fås kjøpt på DVD noe sted, kunne tenke meg å ha den samlingen.

Gammel 04-10-09, 23:36   #2
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK - Tilbake til 60-tallet

NRK er undervurdert
Jeg har sett både 80-tallsserien og 70-tallsserien, men jeg må si at 60-tallet så langt er fryktelig spennende det også. Månelandinger, Cuba-krise, Kennedy-attentat... Man skulle vært der da det skjedde altså

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.