Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mexico

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 12:04   #1
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Mexico

Vi prøver i disse dager å finne ut hvor årets sommerferie skal gå. Planen var egentlig Florida, men har vært der de 3 siste årene og egentlig kunne vi tenke oss noe nytt og.

Er det noen av dere som har vært i Mexico på sommerstid? Nærmere bestemt Cancun. Er dette ett ok sted å ta med 3 barn i alderen 4,6 og 13 år? Eller har dere kanskje ett annet reisemål dere anbefaler istede?

Har snust litt på charter og, til Mallorca og Kreta. Hun på 6 har nemlig fryktelig lyst til å dra til syden. Men for min del frister det ikke mye.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 13:20   #2
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mexico

Mannen har vært i Mexico før han møtte meg (uten barn). Han syntes Mexico var fantastisk, men likte ikke Cancun, der var det bare masse brautende amerikanere på "sydentur". Mulig han ville hatt et annet inntrykk dersom han reiste med barn, man har jo litt andre krav da.

Gammel 03-10-09, 18:40   #3
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror det er vanskelig å unngå amerikanere i Mexico, men man kan kanskje unngå amerikanske skoleferier? Jeg er ikke helt objektiv når det gjelder Mexico, men here goes: Meksikanere oppleves stort sett som veldig vennlige og imøtekommende, og er ekstremt barnekjære. På Cancún-halvøya bør det være mye spennende å oppleve både for voksne og barn, har dessverre ikke vært der selv. Det kan nok bli bra varmt, men det gjelder vel overalt i sydlige strøk ved sommmerstid.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 20:10   #4
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Tusen takk for svar!
Må finne litt fort ut hva vi gjør, for prisene stiger.

Ang varme så er vi alle fem veldig glad i veldig varmt, og er "vant til" det etter å ha vært i Florida i juli noen ganger.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 20:26   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært på Playa del Carmen, veldig fint. Vi var der uten barn, men det var virkelig et paradis for barnefamilier. Mange flott utflukter, ikke minst svømme med delfiner på Cozumel.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 20:37   #6
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville personlig mye heller reist i Benzo sitt område enn til Cancun. Cancun er, etter det jeg har hørt (har kun reist gjennom selv),overbefolket, preget av storbybebyggelse (mange høyblokker) og generelt lite vakkert. Unntaket er den lille øya Isla Mujeres, en liten ferjereise unna Cancun. Årstiden vet jeg mindre om.

Gammel 03-10-09, 20:44   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg ville personlig mye heller reist i Benzo sitt område enn til Cancun. Cancun er, etter det jeg har hørt (har kun reist gjennom selv),overbefolket, preget av storbybebyggelse (mange høyblokker) og generelt lite vakkert. Unntaket er den lille øya Isla Mujeres, en liten ferjereise unna Cancun. Årstiden vet jeg mindre om.

Vi var på en dagstur til Cancun og ble skuffet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-09, 21:22   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i Mexico, men ei heller i Cancun (var ikke lenger sør enn Mexico City (eller Puebla, som ligger kanskje en mil utenom) - Jeg har også blitt fortalt at Cancun er mye brautende amerikanerne og veldig lite mexico. (som forøvrig er et herlig land altså)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.