|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3-4-åringer: leker de med riddere og borger?Har så lyst å kjøpe dette til sønnen min. Pr i dag er det sjørøvere som gjelder. Har lyst å kjøpe en ridderborg til jul!
|
|
|
#2 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Her i huset har det ikke vært interesse for dette før i 6-7 årsalder.
|
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Admini blir 3 i januar, og han er ikke interessert i slikt. Poden ble ikke så veldig interessert før han ble 5 -6 år. Det som er hott nå er duplo i forskjellige varianter. Togbane, postmann, brannbil, sykebil, sementbil, dyrehage osv. Poden og Admini leker masse med dette sammen og lager byer og bygger romstasjoner ol.
|
|
|
#4 |
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Jeg er heller ikke fan av krigleking egentlig, men da tenker jeg mer fekting med sverd, pistoler og militærklær. Unger kan jo leke krig med hva som helst, de små ridderfigurene og borgen gir meg ikke umiddelbar assosiasjon til krig.
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Poden har forelsket seg i disse:
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Min 3.5 åring synes det er veldig spennende med riddere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?DM ja det var i den kategorien jeg tenkte.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Vi har den borgen, i allefall nesten den. Nå er den i litt deler her og der, men de liker den godt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?4,5 åring liker sånt ja. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Poden er ikke veldig interessert i slikt.
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Åh, jeg vet i hvertfall om en seksåring som hadde elsket den borgen der!
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Posøren liker riddere og prinsesser. Han fikk en borg tidligere i høst av en bekjent, og den har blitt lekt mye med. Gjerne med riddere, drage, skattekiste og kanon i Papo-serien. Han er 4 år.
|
|
|
#13 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Lurer på om det kunne vært noe for mine på 3 og 6 år.
Sist redigert av Grøten : 04-10-09 kl 19:44. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Jeg hadde ikke vært overbegeistret om noen introduserte poden for sånt som 3-åring, men nå er han 4 år og har i løpet av sommeren fattet interesse for sjørøvere. Jeg tror vi er et styke unna riddere og borger.
|
|
|
|
#15 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?Fant jeg fant, www.tumleplassen.no hadde et ganske godt utvalg.
|
|
|
|
#16 |
|
I mål
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?S fikk en sånn borg til jul ifjor. Nå må det sies at den var morsomt i starten, men vennene hans liker den godt. Han har også en del riddere og annet "utstyr", men som oftest er det utallige dyr som bor i borgen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3-4-åringer: leker de med riddere og borger?Mitt eldste barn har aldri likt riddere og borger, mens de to yngste har lekt masse med borger og riddere fra 3-4 års alderen. De borgene de er mest glad i er de med få deler, og som er skikkelig solide. De leker ikke nødvendigvis krig og slossing, men har med dyr og andre figurer i leken. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: 3-4 åringer: leker de med riddere og borger?
Admini ble slått til ridder og fikk stjernekrone og kappe, og spiste dragekake med blodsuppe og blodsaft til i forrige uke i barnehagen etter å ha gjort tre skumle vågestykker. Det var ikke alle barna som turde gjøre dem, men det gjorde han, - som minst på avdelingen (ble flyttet inn på storbarn et halvt år for tidlig, så han skulle egentlig ikke vært der en gang.
|
|
|
#20 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3-4-åringer: leker de med riddere og borger?http://www.riktigeleker.no/default.asp?page=125
|
![]() |
|
|