Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-09, 20:47   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?

Trenger jeg det imorgen tidlig? Kjører 0630 Jegg tenker jeg kjører E6 nordover og over "der oppe"

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 20:53   #2
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal kjøre fra gardermoen til gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?

Jeg tror du kan risikere glatt føre når du starter turen. Hvis det ikke er is på veien da, så tror jeg ikke du får noe mer problemer nordover. Det er meldt varmere i morgen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 20:54   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da må jeg ut å skifte dekk nå
Tenkte en eller annen gjøviklokal skulle få si noe sånt som "å neeeeida, vi bruker ikke vinterdekk før i desember her vi :kvitre: "

Gammel 04-10-09, 20:56   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hjelper jo ikke hvilke dekk de kjører med på Gjøvik når du risikerer nattefrost på Gardermoen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 20:57   #5
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Gammel 04-10-09, 21:57   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?

Lur avgjørelse at du legger om til vinterdekk syns jeg.

Gammel 04-10-09, 23:00   #7
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Da var dekkene lagt om

Gammel 04-10-09, 23:02   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Det tror jeg du gjorde lurt i. Særlig når du skal kjøre den veien. Flink er du!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 23:04   #9
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?

Nå som dekkene _er_ lagt om lurer jeg på om jeg tar RV35 over Nannestadåsen og RV nordover derfra. RV35 er så mye koseligere å kjøre enn E6 nordover.

Og jeg føler meg beintøff, som skifter dekkene helt selv

Gammel 04-10-09, 23:22   #10
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå som dekkene _er_ lagt om lurer jeg på om jeg tar RV35 over Nannestadåsen og RV nordover derfra. RV35 er så mye koseligere å kjøre enn E6 nordover.

Imponerende! For jeg må med skam melde at jeg aldri har skiftet dekk på bilen min selv. Vet ikke helt hvorfor, for jeg kan det teoretisk.

God tur imorgen!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 09:03   #11
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Flink :-)

jeg skiftet hjul på lørdag, og ble minnet på at man aldri skal la folka hos dekkleverandøren skru til hjulmutrene uten tilsyn. Luftverktøy er Djevelens verk...

(Og til overskriften: Hvis du er i tvil om du skal skifte til vinterdekk, så skal du skifte til vinterdekk. Gammelt vinterjungelordtak.)

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 18:40   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan skifte dekk, gjorde det for første gang i fjor på denne tiden.
Ergo vet jeg at jeg kan det.
Hadde bilen på serice i dag, og slang vinterdekkene i bilen og fikk de til å bytte om.

Gammel 05-10-09, 19:02   #13
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

(Og til overskriften: Hvis du er i tvil om du skal skifte til vinterdekk, så skal du skifte til vinterdekk. Gammelt vinterjungelordtak.)

Godt vinterjungelordtak, det.

Gammel 05-10-09, 19:20   #14
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lurt å skifte dekk hvis du skal over Lygna i alle fall. Det er ganske kaldt på Gjøvik om morgenen nå, men det var ikke kuldegrader i dag i alle fall.

Gammel 05-10-09, 19:23   #15
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og nå skjønte jeg at det var i dag du var på Gjøvik. :treg:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.