|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra gardermoen til gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?Jeg tror du kan risikere glatt føre når du starter turen. Hvis det ikke er is på veien da, så tror jeg ikke du får noe mer problemer nordover. Det er meldt varmere i morgen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra gardermoen til gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra gardermoen til gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?Lur avgjørelse at du legger om til vinterdekk syns jeg.
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik imorgen tidlig - vinterdekk?Det tror jeg du gjorde lurt i. Særlig når du skal kjøre den veien. Flink er du!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?Nå som dekkene _er_ lagt om lurer jeg på om jeg tar RV35 over Nannestadåsen og RV nordover derfra. RV35 er så mye koseligere å kjøre enn E6 nordover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?
Imponerende! For jeg må med skam melde at jeg aldri har skiftet dekk på bilen min selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?
Flink :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?Jeg kan skifte dekk, gjorde det for første gang i fjor på denne tiden.
![]() |
#13 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Jeg skal kjøre fra Gardermoen til Gjøvik i morgen tidlig - vinterdekk?Lurt å skifte dekk hvis du skal over Lygna i alle fall. Det er ganske kaldt på Gjøvik om morgenen nå, men det var ikke kuldegrader i dag i alle fall.
![]() |
|
|