|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Hvilket garn bør brukes i barnegenser?Bestemor skal få strikket gensere til ungene. Jeg ønsker at det skal bli brukt et garn som holder godt på fasongen, er mykt, ikke klør, ikke for tykt og kan vaskes i maskinen. Hvilket skal jeg kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hviklet garn bør bruks i barnegenserSisu, hvis bestemor orker. Det er tynt, maskinvaskbart og slitesterkt.
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hviklet garn bør bruks i barnegenserStemmer også for Sisu. Nokså tynt, og forsterket med 20 % nylon. Og kan maskinvaskes, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilket garn bør brukes i barnegenser?Jeg har strikket veldig mye til ungene i Falk fra Dale garn.
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket garn bør brukes i barnegenser?Eg har strikka mykje i sandnes babygsrn. Det er mjukt og godt. Alpakka også er ein fint alternativ syns eg.. Men eg støttar også opp under Falk frå Dale garn. Eg har strikka både gråtassgenser og dyrepark genser i den tråden og den er god. Såg at det no er komt Elias genser også |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|