Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Byttesentralen - hvordan fungerer det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 09:39   #1
Left
Passiv

Standard

Byttesentralen - hvordan fungerer det?

Hvordan fungerer det egentlig?

Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 09:43   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Byttesentralen - hvordan fungerer det??

Man leverer klær/utstyr, merket med et salgsnummer (du kan registrere deg på websiden) og hvor mye du vil ha for det. Så legges det fram ila salgsdagene. På søndag kveld får du igjen det som ikke er solgt. Alt mindre enn str 80 blir ikke levert tilbake. Man kan vel også velge å donere større klær tror jeg - at man lar det være også går det til barnehjem i hvor-det-nå-var. Pengene går til samme barnehjemsopplegget, men skolen tror jeg det er får en prosentandel av salget.

Skal du kjøpe er det bare å kjøpe i vei Jeg har fått alt fra gap-jakke og timberlandgenser til h&m-klær der til en slikk og en ingenting.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.