|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Positivisme - kom tilbake!Firmaet jeg jobber i ble kjøpt opp for 2 år siden og i løpet av det siste året har vi økt fra en avdeling med 20 ansatte til 12 avdelinger med 250 ansatte. Tidligere eiere og ledere presiserte - "dere kommer ikke til å merke noen forskjell...." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!!!Sånn, akel. Dette er et innlegg for FP. Sånn kommer du inn i gjengen.
![]() |
![]() |
#3 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!!!
Enig med Tjorven.
![]() |
#4 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!!!Takk for respons og ja - vi har en HR-avdeling hvor lederen sitter sentralt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!Det er klart at en større organisasjon medfører en del forandringer, og kanskje endel forandringer som man ikke skjønner vitsen med. Det er lett å blir hengende igjen i at "alt var mye bedre før". Og da minster man som du sier den gamle stå-på-viljen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!Jeg tror det er viktig å være bevisst på problemet, og å tørre å diskutere det i et egnet fora.
2001, 2005, 2020 Sist redigert av Pasta : 08-10-09 kl 20:21. Årsak: Flisespikker - Kif :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!Sorry, men i god gammeldags flisespikker-FP-ånd:
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!Jeg tror du har gjort det eneste riktige som kan gjøres. Man starter med seg selv, er opperksom på at man fort kan bli påvirket av negative trender fra andre og forsøker å stoppe det negative. Jeg har opplevd at det har nyttet, man drar fort med seg andre med å være positiv og det er bare slik man kan snu en negativ spiral. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake!Jeg og begynte å tenke på Mill
![]() |
#10 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Positivisme - kom tilbake![quote=Kif;1866623]Sorry, men i god gammeldags flisespikker-FP-ånd: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|