|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Restauranttips i TrondheimEn gruppe fra jobben skal på tur til Trøndelag i høst, og trenger tips til gode restauranter. De skal spise i Palmehaven den ene kvelden, men hva med den andre? Det er ca. 10 personer i alderen 30-70, med hovedvekt på femti pluss. Noen av dem er nok litt tradisjonelle i smaken hva mat angår (les: vil helst ha kokte poteter).
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimCredo er fortsatt ingen over og ingen ved siden i Trondheim, men hvis de er av den tradisjonelle sorten, vil de kanskje trives bedre på Chablis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimAnbefales:
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimEllers er kanskje Havfruen (fiskerestaurant) er godt alternativ, men det er så lenge siden jeg var det at jeg ikke tør si noe om kvaliteten i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimEt alternativ for de som liker tradisjonell norsk mat er jo Tavern. Litt utenfor sentrum er det jo. Dessuten virker det som noen år med gode kritikker har gjort dem late. Skuffende sist jeg var der.re Havfruen kan jo også være et alternativ kanskje? Har ikke vært der på lenge men jeg vet Chaine des Rotissieurs fremdeles bruker den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimHva med Aisuma?
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimTusen takk for tips! Jeg noterer flittig. Tror det er greiest å holde seg i sentrum, så da utgår nok Tavern uansett. Og tex-mex klarer jeg ikke helt å se for meg med denne gruppen, må jeg innrømme.
![]() |
![]() |
#10 |
Off the map.
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimEr det ikke snart lutefisksesong? En restaurant som er gode på det og serverer det pleier å gå rett hjem hos nevnte målgruppe.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimDet er Draapen på Solsiden, rett ved Blæst. Enkel meny basert på kjente norske råvarer. Veldig Hellstrømsk
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimOg selvsagt "To rom og kjøkken"! Den kommer de til å like, det kan jeg nesten garantere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimVisevertshuset pleier å servere god lutefisk. |
![]() |
![]() |
#14 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Restauranttips i Trondheim
Den tenkte jeg også å anbefale.
![]() |
#15 |
Eklektisk
|
Der har jeg vært, og ble veldig fornøyd. Og midt i sentrum omtent, er den ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Restauranttips i TrondheimJøss, så mange gode restauranter Trondheim har å by på nå! Hvorfor startet jeg ikke denne tråden før vi dro på bryllupsjubileumstur i fjor, så hadde vi kanskje sluppe å spise på Jonathan?
Jeg understreket selvsagt at dette er en person jeg har full tillit til.
![]() |
![]() |
#20 |
intro
|
Gjett om!
![]() |
![]() |
|
|