Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikke denne kåpa?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 17:45   #1
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Strikke denne kåpa?

Jeg syns denne kåpa var litt stilig og vurderer å strikke den til noen som er litt kort og ganske tykk. Jeg syns det er litt vanskelig å se for meg om kåpa blir pen på henne, eller om det kan bli klumpete. Det ville vært kjedelig å lagt ned masse arbeid i et strikkeplagg og så passer det ikke på henne i det hele tatt. Har dere noen formening om denne kåpa blir pen på en kort og tykkfallen dame, eller passer den best til noen som er slank?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kaape.JPG (52,1 KB, 45 visninger)
ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 17:48   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikke denne kåpa?

Jeg tror den kan bli fin om du strikker den litt kortere.
Kåper i den lengden kan virke litt forkortende på lave personer, inkludert meg selv, og det kan være finere at den stopper midt på låret i stedet for nede ved kneet.

Stilig kåpe da!

Gammel 08-10-09, 17:57   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke denne kåpa?

Jeg vet ikke. Det er rillestrikk, og det kan fort oppfattes som tverrstriper, noe som gjør at man virker både kortere og bredere.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.