Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ricard Yates, anbefalinger?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-09, 21:32   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ricard Yates, anbefalinger?

Jeg er i ferd med å lese Revolutionary Road av Richard Yates, og jeg liker den så veldig godt! Spåket er rett og slett nydelig. Det er den første boka av Yates jeg leser, hvilken bør jeg lese som nummer to?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:34   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ricard Yates, anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er i ferd med å lese Revolutionary Road av Richard Yates, og jeg liker den så veldig godt! Spåket er rett og slett nydelig. Det er den første boka av Yates jeg leser, hvilken bør jeg lese som nummer to?

Jeg har bare lest den, men jeg er enig med deg i at det er en nydelig bok.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 22:23   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og filmen.

Gammel 08-10-09, 22:54   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke fått sett filmen ennå, derfor begynte jeg på boka, men den står på lista. Ingen som har lest mer av ham, altså?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:22   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg holder på med Revolutionary Road nå, og elsker den. Det er en bok jeg har gledet meg til lenge, og ingenting er bedre enn når skyhøye forventninger til en bok blir innfridd.

Nå vet ikke jeg om du leste Revolutionary Road på engelsk eller norsk? Jeg leser den på norsk, det var den vi hadde inne i butikken jeg jobber, og jeg synes den er flott oversatt. Nydelig språk. Nå foreligger også Påskeparaden på norsk. (Skjønt jeg tenker at jeg kanskje like gjerne kan lese den på originalspråket?)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.