Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

EasyKid/EasyGrow vs Ticket 2 Heaven?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 01:28   #1
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

EasyKid/EasyGrow vs Ticket 2 Heaven?

Ja, altså. Det er virkelig på høy tid å skaffe vognpose nå, og jeg aner ikke hva som er bra og ikke.. Tidligere visste jeg ikke om noe særlig annet enn Voksi Classic, men det tenker jeg nå at jeg ikke vil ha. Egentlig var det ei som skulle sy pose for meg, men sist jeg snakka/skrev med henne syntes jeg det var vel tidlig å bestille, og nå har hun jammen meg forsvunnet fra internettets overflate.. Jeg ser henne ikke på noe fora, og bloggen hennes har ikke blitt oppdatert på snart et år. Så - da ser jeg meg om etter noe annet, og nå står det mellom EasyKid og T2H. Hvilken er best, og hvorfor?

For ordens skyld: Posen skal passe i en OTH.

Gammel 09-10-09, 01:37   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: EasyKid/EasyGrow vs Ticket 2 Heaven?

Voksi Urban. Den har vi og jeg er kjempefornøyd med den.
Den har en ulldel i ryggen (slik at fukt etc. blir transportert ut av posen) og kommer med to dunlokk i ulike lengder. Kan skjære hull til fempunktssele. Prisen i fjor var ca 2000, og det er ikke så verst, man får mye pose for de pengene. Pingvinen er en avtagbar pute i fleece med ullfyll inni.

Også er den veldig fin da. Vi har den til TFK, men jeg vet at den passer finfint i OTH også. Kommer i flere farger, vår er i brunt.

Gammel 09-10-09, 01:45   #3
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Ja, jo, men nå sa jeg at det står mellom EasyKid og T2H da.

Gammel 09-10-09, 08:42   #4
Left
Passiv

Standard

EasyKid har jeg ingen erfaring med, men T2H hadde vi til lillebror, og var godt for nøyd med den. Men kjøp den lengste først som sist. Den rommer lite, og er god og varm.
Nå har den jo kommet i enda flere lekre farger også, så lilla T2H? Jatakk

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.