|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Knallfin strikkekjole (fra ukens Familien)Hadde det bare vært raglanfelling kunne jeg virkelig vurdert det - veldig fin!
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knallfin strikkekjole (fra ukens Familien)Ja, Allium hadde vel strikket den på 1-2-3.
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Knallfin strikkekjole (fra ukens Familien)
Det er ingen vrangbord der
![]() |
#9 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knallfin strikkekjole (fra ukens Familien)Jeg hadde nok brukt atskillig mer enn noen uker på den der.
![]() |
#10 |
guru advisor
|
![]() Sv: Knallfin strikkekjole (fra ukens Familien)Jeg synes, for å være ærlig, at det ble vel mye mønster på den. :litt svimmel: Hva med å bytte den øverste stjerneborden til en sort stjernebord, og lage den ensfarget sort (eller brun) fra under brystet og ned? Skjønte noen hva jeg mente? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
Jepp, jeg har et halvtårsabonnement pga gode matoppskrifter og flotte håndarbeidsoppskrifter. (Og et smykke som "premie" for abonnement. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kom ut av tellinga.
|
Jeg tror ikke det blir noe pent. Den øverste stjerneborden er jo helt oppi halsen.
![]() |
#16 |
© All rights reserved
|
Jeg synes den er fin som mønstret, men man kan jo selvfølgelig strikke den ensfaget fra bysten og ned. Som empireliv, ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Knallfin strikkekjole (fra ukens Familien) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|