|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Syltetøy og andre ting man kan putte på glassJeg har lyst til å prøve meg på noen hjemmelagde julegaver i år. Norgesglass er kjøpt inn og nå skal de fylles. Men med hva? Jeg har tenkt til å lage hjemmelaget eplemos, hva annet er godt? Trenger ikke være søtt.
![]() |
#2 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassCowgirl Cookies!
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassMarinert ost, f.eks. http://www.tine.no/page?id=28&key=25902&cat=750
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassSyltet gresskar! Det er veldig godt sammen med søndagssteken.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassGår det fortsatt an å få kjøpt norgesglass?
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassDisse cowgirl-cookies var kjempefine da, men hvordan få til slike fine klistermerker? Finnes det klistermerkeark man kan skrive på?
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassJeg gjorde dette i fjor, og noe av det jeg laget var:
![]() |
#8 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glass
Det er en pdf-fil i det blogginnlegget som man kan printe ut, med de merkene. De kan vel bare limes på, vel?
![]() |
#9 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassJeg har lagt frukt på glass. Fant to oppskrifter i God mat til gode venner, Monika Ahlberg. Jeg har dessverre ikke fått prøvesmakt ennå, men mannen og barna likte det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glass
Denne prøvde jeg idag siden vi hadde laget gresskarlykt igår. Smaker kjempegodt! To julegaver i boks.
![]() |
#11 |
Off the map.
|
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassJeg holder på å lage hjemmelaget Granola nå - det kan være en fin gave. Men synes vi må teste det ut først. Fant en oppskrift som ikke var så søt. Aner meg at de med mengder av honning er de beste.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syltetøy og andre ting man kan putte på glassAppelsinmarmelade.
![]() |
|
|