|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ferie i juni. Sunwing helstVi tror vi vil dra rundt skoleslutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helst.Sunwing Sandy Bay på Kypros er fantastisk. Ca. 2,5 km til Aya Napa, og omtrent 45 min. i buss. Flott bassengområde, og 100-200 meter til stranden. Vi har vært der 4 ganger, og reiser nok tilbake engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helst.Jeg har aldri vært på Mallorca, men kan aldri tenke meg at det er kaldt der. Hvis det er kaldt og dårlig vær så skyldes det kun uflaks. Det kan skje overalt.
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstOg jeg anbefaler Sunwing Kalithea på Rhodos. Vi var der i forrige uke, og hadde det fantastisk og varmt. :lengter tilbake: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstJeg var på Mallorca i begynnelsen av Juli en gang og var negauheldig, kaldt og det blårste skikkelig. Har aldri opplevd det før.
![]() |
#9 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstJeg synes sunwing i Side var bedre enn på Cala Bona. Tyrkerne var ekstremt mye bedre mhp service
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstKjenner at jeg lukter litt på Sunwing Side neste sommer... alle skryter veldig av det. Selv har jeg vært på flere andre Sunwing-anlegg og alle er fine.
![]() |
#11 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstVi har pleid å dra rundt skoleslutt til Mallorca og temperaturen har vært helt perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstSunwing på Kreta, ved Makrigialos, på sørsiden, er en kjempefin Sunwing Resort. Men det er kjempelangt å kjøre med buss fra flyplassen i Heraklion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Ferie i juni. Sunwing helstStor forskjell på Rhodos og Mallorca om dere skal dra i første halvdel av juni.
![]() |
|
|