Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin brødboks?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-09, 15:38   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin brødboks?

Vi må ha en brødboks og etter å ha prøvd flere ganger på å kjøpe det, uten å bli enige (pokker ta den initeriørinteresserte mannen), så nå har jeg kapitulert.

Jeg gidder ikke gå mer i butikker for å lete etter det rette brødbokser, men vil gjerne ha mange tips på fine brødbokser så vi kan bli enige FØR vi går ut og handler. Er åpen for alle forslag, bortsett fra i tre.

På forhånd takk!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 16:08   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin brødboks?

Det er 2 stk jeg synes er kjempefine. Den første er Eva Solo sin:

Den andre er ZPA Johan Verde sin (selges på Kitch'n), hvor man kan bruke lokket som skjærebrett:

Gammel 12-10-09, 16:11   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tupeware sin.
Trenger ikke plaspose på de. mugler ikke. pga lufting og har skjærbrett utrekkbart

Gammel 12-10-09, 16:25   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan helt fint mygle brød i Tupperware sin brødboks. Jeg har personlig erfaring, og har klart det opp til flere ganger.

Gammel 12-10-09, 16:28   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Man kan helt fint mygle brød i Tupperware sin brødboks. Jeg har personlig erfaring, og har klart det opp til flere ganger.

Gammel 12-10-09, 16:46   #6
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns disse fra Kitch er fine:

De finnes i ulike farger, og koster ikke en formue.

Gammel 12-10-09, 16:54   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg syns disse fra Kitch er fine:

De finnes i ulike farger, og koster ikke en formue.

De er fine, men ikke kjøp med matt finish! Vi har en sort, matt en, og de blir fulle av flekker (fett o.l. tenker jeg) som jeg ikke får bort.

Gammel 12-10-09, 19:27   #8
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Denne likte jeg

Herstal Zeal

Gammel 12-10-09, 20:27   #9
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags stil liker du, da? Jeg har en sånn gammeldags (nylaget) stor i hvit emalje som jeg kjøpte på eBay.

Gammel 12-10-09, 21:20   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Hva slags stil liker du, da? Jeg har en sånn gammeldags (nylaget) stor i hvit emalje som jeg kjøpte på eBay.

Det er jeg på jakt etter! Bilde?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 23:58   #11
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Her er et par fine
Den røde er fra Wesco (1400kr dyr, men veldig fin) og den vite med trelokk er fra joseph joseph (Ca 600kr, plutselig virket den veldig billig )

Sist redigert av Prilla : 13-10-09 kl 00:03.
Prilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 08:16   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Her var det mange gode forslag! Jeg tror kanskje jeg vil ha en hvit en. Fortsett og kom med forslag om du kommer på noe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 08:20   #13
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Tupeware sin.
Trenger ikke plaspose på de. mugler ikke. pga lufting og har skjærbrett utrekkbart

Jeg må bare skryte masse av Tupperware sin.
Brødet kan ligge inni boksen, uten plastpose og det holder seg ferskt lenge.
Jeg trodde ikke det var mulig og var veldig skeptisk.
Men boksen holder mål ja.
Er usikker på fargen nå, men min er hvit og lyseblå. Passer fint inn på kjøkkenet.
Er ikke stort fan av Tupperware sånn ellers, så dette er overhodet ikke ment som noe reklameinnlegg. Reklame blir det jo, men jeg selger ikke Tupperware.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 08:53   #14
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

TW sin er hvit og gul. Jeg synes ikke den er så pen så jeg har den i en av kolonialskuffene. Mangel på estetikk oppveies av dens geniale evne til å holde brødet ferskt lenge. For å unngå at brødet mygler må man fjerne smulene ofte. Det er smulene som forårsaker myggel.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:04   #15
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har denne i rød. Synes den er kul.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:07   #16
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Er din helt ny Molo? I såfall har den gule og hvite kommet etter at jeg kjøpte min. Min er et år gammel.

Jeg vil vel tro at alt brød mygler på et eller annet tidspunkt.
Jeg har ikke sånn tro på denne boksen at brødet holder seg ferskt i flere dager.
Men jeg kan fint legge inn et brød og forvente at det holder seg like ferskt i boksen, som i en plastpose, i 1-2 dager.
Jeg liker ikke tørt brød, så jeg kjøper eller baker ferskt brød ganske ofte.

Gammel 13-10-09, 09:08   #17
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg har denne i rød. Synes den er kul.

Den var skikkelig kul.
Du skriver at du har den i rød, er det lys rødfarge, eller mørk rødfarge?
Jeg har brødrister, vannkoker og kaffetrakter i en ganske mørk rødfarge. Kanskje vet du hva jeg mener. Det ville vært kult å hatt brødboks i samme farge.
Hvor er den kjøpt?

Gammel 13-10-09, 09:12   #18
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Den var skikkelig kul.
Du skriver at du har den i rød, er det lys rødfarge, eller mørk rødfarge?
Jeg har brødrister, vannkoker og kaffetrakter i en ganske mørk rødfarge. Kanskje vet du hva jeg mener. Det ville vært kult å hatt brødboks i samme farge.
Hvor er den kjøpt?

Her fant jeg bilde av den i rød også. Den er kanskje bittelitt mørkere enn dette, men temmelig lik. Kjøpt fra http://www.glassoginterior.no/

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:13   #19
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Takk tiddelibom.
Den var kjempestilig i rødt også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.