Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Halloween: slik lager du enkelt skumle "gresskar"

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 21:59   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Halloween: slik lager du enkelt skumle "gresskar"

Det er ganske lett å lage disse, tenkte jeg måtte dele oppskriften:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 22:06   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Halloween: slik lager du enkelt skumle "gresskar"

Åh stilig!
Gleder meg til ungene blir gamle nok til å lage slike. De vil nok gjøre stor suksess på halloween.
Takk for at du delte oppskriften, Balanse.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 22:07   #3
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Lett!? Dette innebar mange trinn gitt. Også blir det jo ikke noe innhold til å lage pumpkin pie med heller. :viktig:

Fine var de da!

Gammel 13-10-09, 22:10   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Vi har ikke laget enda, men det står på planen for helga. Jeg ser at det er mange trinn, men prinsippet er enkelt da. Mulig jeg diskvalifiserer, for pappmasje er det eneste hobbyprosjektaktige jeg synes er lett og gøy.

Gammel 19-10-09, 20:44   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laget du slike i helgen, Balanse? Ble de bra? Jeg lurer på om jeg tør begi meg ut på en slik en ...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 20:54   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - det der ser knallmoro ut!

Gammel 19-10-09, 21:25   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Kult!

Dette tror jeg at vi må prøve på. Det får bli neste helgs prosjekt.

Gammel 19-10-09, 21:35   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Laget du slike i helgen, Balanse? Ble de bra? Jeg lurer på om jeg tør begi meg ut på en slik en ...

Vi kom bare så langt som dette i helga:

Det var til gjengjeld veldig lett, da.
(Noen hadd ehusket alt unntatt avispapir.)

Gammel 19-10-09, 21:41   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det der var noe helt annet enn hva jeg forbinner med enkle hobbyaktiviteter.
Men kult var det da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 21:54   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Neineinei, det er veldig lett altså. Jeg - som blir svett ved tanken på å lage en gryteklut - må vel ha troverdigheten i orden når jeg sier det er enkelt?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.