|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() I serien "only in America"Man burde ikke lenger måpe av enkelte ting som kommer derfra, men når en 4 mnd gammel baby blir nektet forsikring fordi denne er for feit, vel da måper jeg litt uansett.
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I serien "only in America"De folka er ikke riktige på en flekk.
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: I serien "only in America"Det var jo en fullammet baby, jeg tenker at de ikke er så vant til fullammede babyer der lenger og vet ikke at det er helt vanlig at de er blubbeklumper på den alderen. Idiotland. Og jeg blir helt matt over den debatten over helsereformen der nå. Snakk om folk som bare nekter å ta fakta til seg.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I serien "only in America"Noen ganger vet jeg ikke om jeg skal le eller grine. Dette er et tilfelle hvor jeg vet - for dette er til å grine av. Er det mulig å være så korte i toppen?
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: I serien "only in America"Oh my!
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: I serien "only in America"Etter å ha sett Michael Moore's Sicko er jeg overhodet ikke overrasket. De som jobber for forsikringsselskapene jobber jo med å finne grunner til å IKKE gi folk forsikring, og dermed spare penger.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I serien "only in America"Herregud, han er prikk lik en baby jeg kjenner!
![]() |
|
|