Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

-7 idag; hva trenger han på skolen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 10:09   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-7 idag; hva trenger han på skolen?

Jeg føler meg så usigelig blond i forhold til å kle etter forholdene - mest fordi jeg er en frossenpinn selv og kler lillegutt ift det.

I dag var det -7, og han fikk på seg tynt ullundertøy, en collegegenser og vinterdress. Også sendte jeg med en litt tykk joggebukse og foret jakke i tilfelle det blir varmere utover dagen, å ha på seg som alternativ og som kunne henge på SFO. De er ute fra ca. 1230 ut dagen idag + 30min i friminutt tidligere på dagen.
.
På SFO henger trolldress uten ullforet (som er utrolig krøkkete) men med en halvtykk ulldress fra Krokofanten om nødvendig.

På beina hadde han i dag cherrox, men jeg sendte med vintersko også - tilfelle de syntes de trengte det. Også lue og votter selvsagt.

Men! På veien hjem da, så så jeg de andre ungene myldret på vei til skolen. Og der var det olabukser, forede jakker, boblejakker også, noen barn uten lue og uten votter, og flere i joggesko.

Er jeg helt på bærtur? Kler jeg ungen min til vinterstorm når det egentlig ikke er nødvendig? Er ikke -7 egentlig nokså kaldt? ysete:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.