|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Naboer til besværjeg har jo siden jeg flytta inn her i juli hatt problemer med nabone som bor under meg, med høy musikk og prat hele natta til tidlig morgen, røyklukt så ille at en skulle trodde de røyket inne på mitt soverom, og de klarer tydeligvis ikke å pakke inn søpla si heller for de stinker i sjakta og det er gris med glassskår, matrester og sneiper utenfor sjakta(jeg bor i 1. å har sjakta rett utenfor døra nesten og en gang så var det så ille at jeg kjente søppellukt inn på gangen min helt frem til søpla ble henta
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Naboer til besværMin erfaring er at slike folk som ikke forstår seg på å ta hensyn til andre, selv om man sier ifra både en og to ganger, de bryr seg ikke. Vi bodde i etasjen under noen slike i tre år, før vi flyttet. Jeg angrer enda på at vi ikke bare kom oss vekk med en gang vi skjønte tegninga. Jeg har aldri vært så sliten, sinna, frustrert, og lei noen gang.
![]() |
![]() |
#3 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Naboer til besværVi trivest veldig godt foruten disse naboen da
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Naboer til besværEr det et borettslag? Klag til styret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Carpe Diem!
![]() Sv: Naboer til besværEr noe muffens det med om han eier eller leier, så det er egentlig ikke helt på det klare.
![]() |
|
|