![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Liten termoshttp://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=termos
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Liten termosVi har kjøpt gjennom Bokklubben. Plass til 2 dl, ikke for tung og funker helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Liten termosDe har på Jernia. Vi har akkurat kjøpt 0,5l termos til lillebror på Strømmen Storsenter. Den minste ble for liten igjen synes jeg. Dessuten er de av god kvalitet, og med 5 års garanti. Er drittlei våt sekk. Ikke voldsomt til tyngdeforskjell heller. |
![]() |
![]() |
#10 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten termos
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Liten termosVi har fra jernia, de har holdt i snart 10 år nå og fungerer utmerket. 0,5 liter. Men nå så jeg ei i barselgruppa mi hadde kjøpt en veldig liten og søt en, tenker den rommer 3 dl. Perfekt for barnehagebruk. Den var kjøpt på claes olsson.
![]() |
#12 |
Passiv
|
De har den lille også på Jernia. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg innbiller meg at det er litt bedre kvalitet på det man får kjøpt på Jernia. I hvert fall på en del ting... |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Fins Thermos i 0,35 altså? Det hadde vært supert, for 0,5 er litt for stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Liten termosJeg har kjøpt Thermos sin 0,35 på Clas Ohlson til begge ungene, og den holder godt på varmen og lekker ikke og jeg synes den er passelig stor til småturer.
![]() |
|
|