Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Liten termos

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 22:15   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liten termos

Jeg er på jakt etter en liten termos som gutta kan ha i sekken på turdager og slikt.
Den må være liten, lett, solid og holde godt på varmen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:17   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten termos

Har ikke m^2 nettopp kjøpt en sånn fancy thermos med inngravert navn fra en eller annen nettside mon tro?

*er på saken*

Gammel 14-10-09, 22:19   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=termos

Vi har forøvrig en helt "vanlig" termos fra biltema eller noe sånn. Den holder nok på varmen og rommer ca 2 dl. Storebror foretrekker jo lunka drikke okke som....(å vente til noe blir passende temperatur ligger liksom ikke helt for han)

Gammel 14-10-09, 22:19   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Åhlens hadde knøttsmå termoser før i allefall. Perfekt for barnehagesekken.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:22   #5
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Vi har kjøpt gjennom Bokklubben. Plass til 2 dl, ikke for tung og funker helt fint.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 22:39   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for svar!
Prøver meg på Åhlens og Biltema i morgen. Bokklubben hadde ikke nå, men m^2 sin så jo også flott ut.

Gammel 14-10-09, 22:44   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Forøvrig så jeg at det hadde noen fine (i den forstand at de hadde herlige farger) på Åhlens igår....

Gammel 14-10-09, 23:03   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Arkenfamilien liker herlige farger.

Gammel 14-10-09, 23:25   #9
Left
Passiv

Standard

De har på Jernia. Vi har akkurat kjøpt 0,5l termos til lillebror på Strømmen Storsenter. Den minste ble for liten igjen synes jeg. Dessuten er de av god kvalitet, og med 5 års garanti. Er drittlei våt sekk. Ikke voldsomt til tyngdeforskjell heller.

Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:35   #10
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De har på Jernia. Vi har akkurat kjøpt 0,5l termos til lillebror på Strømmen Storsenter. Den minste ble for liten igjen synes jeg. Dessuten er de av god kvalitet, og med 5 års garanti.

Vi har kjøpt på Jernia. Ekte termoser, altså merket "thermos". De vi har er 0.35 l, som er passe stort. Thermos er bra kvalitet.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:35   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har fra jernia, de har holdt i snart 10 år nå og fungerer utmerket. 0,5 liter. Men nå så jeg ei i barselgruppa mi hadde kjøpt en veldig liten og søt en, tenker den rommer 3 dl. Perfekt for barnehagebruk. Den var kjøpt på claes olsson.

Gammel 15-10-09, 07:35   #12
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har fra jernia, de har holdt i snart 10 år nå og fungerer utmerket. 0,5 liter. Men nå så jeg ei i barselgruppa mi hadde kjøpt en veldig liten og søt en, tenker den rommer 3 dl. Perfekt for barnehagebruk. Den var kjøpt på claes olsson.

De har den lille også på Jernia. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg innbiller meg at det er litt bedre kvalitet på det man får kjøpt på Jernia. I hvert fall på en del ting...
En annen ting er at det ikke er noen vesentlig vektforskjell på den som rommer en halv liter, og den som tar 3 dl. Da har man termos lenge hvis man kjøper den største.

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 07:35   #13
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Vi har kjøpt på Jernia. Ekte termoser, altså merket "thermos". De vi har er 0.35 l, som er passe stort. Thermos er bra kvalitet.

Det er den vi har også, men i halvlitersvarianten.

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:03   #14
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Fins Thermos i 0,35 altså? Det hadde vært supert, for 0,5 er litt for stort.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:04   #15
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Denne har vi i 0,5. Den er kjempeliten. Mener å ha sett den i 0.33 og. Vi hadde den til vann når han var nyfødt. holdt kjempegodt på varmen og var lett å rengjøre.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:07   #16
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Denne har vi i 0,5. Den er kjempeliten. Mener å ha sett den i 0.33 og. Vi hadde den til vann når han var nyfødt. holdt kjempegodt på varmen og var lett å rengjøre.

Det er denne jeg snakker om.

Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:13   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Thermos sin 0,35 på Clas Ohlson til begge ungene, og den holder godt på varmen og lekker ikke og jeg synes den er passelig stor til småturer.

Gammel 15-10-09, 09:10   #18
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg kjøpte på Claes Ohlson. Vi er fornøyde.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.