Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Plassering av strikk på reflexregnbukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-09, 23:26   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Plassering av strikk på reflexregnbukse

Jeg er veldig fornøyd med reflexregntøyet til treåringen, men det er en ting som ergrer meg. Strikken under foten er plassert sånn at den havner under hælen hele tida, og da holder de ikke særlig lenge. Dette er årets modell tror jeg, jeg husker ikke hvordan det var på det forrige settet vi hadde. Er det andre som har merka det samme, eller er det bare en feil ved podens bukse?

Gammel 15-10-09, 11:19   #2
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukse

Du kan jo bare flytte knappene til hullstrikken dit du mener det fungerer best.

Jeg kan ikke huske å ha gjort det på reflexregntøy, men på flere dresser.

En gang kjøpte jeg faktisk en reflexregntøybukse som manglet både knapper og hullstrikk på ene foten. Feil i produksjonen. Den gang fulgte det med ekstra stikk og knapper så da sydde jeg bare på selv.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 11:40   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, derfor ble ungen min alltid våt på leggen. Striken flyttet seg og buksa gled opp.
Det er ikke så lett å flytte knappen, vanskelig å sy i gummi.
Kjøper ikke mere Reflex regntøy.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 12:10   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hm, mine brukte Reflex regntøy fra de begynte i barnehage som ettåringer til ut i 1. klasse (da var største str for liten), og jeg opplevde aldri dette. Vil tro det er en feilproduksjon evt. en tabbe ift årets kolleksjon.

Gammel 15-10-09, 12:14   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hm, mine brukte Reflex regntøy fra de begynte i barnehage som ettåringer til ut i 1. klasse (da var største str for liten), og jeg opplevde aldri dette. Vil tro det er en feilproduksjon evt. en tabbe ift årets kolleksjon.

Jeg kan liksom ikke huske at det var sånn på det forrige settet, så jeg heller også til denne teorien. Dessuten har jeg mest lyst til å tro det, siden jeg er så fornøyd med det ellers.

Men å flytte knapper i regntøy? Høh. Jeg har ei nål, og den brukes bare til å pirke ut fliser med.

Gammel 15-10-09, 12:22   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh er det derfor de ryker hele tiden? Jeg har liksom bare regna med at sånn er det og bytta strikk hele tiden.

Gammel 15-10-09, 14:20   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har årets Reflexsregntøy til vesla, og har ikke registrert noen endring på strikkfestet...kanskje du har fått et "mandagssett" ?
Reflex er det beste regntøyet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.