|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kald på føttene
|
Plassering av strikk på reflexregnbukseJeg er veldig fornøyd med reflexregntøyet til treåringen, men det er en ting som ergrer meg. Strikken under foten er plassert sånn at den havner under hælen hele tida, og da holder de ikke særlig lenge. Dette er årets modell tror jeg, jeg husker ikke hvordan det var på det forrige settet vi hadde. Er det andre som har merka det samme, eller er det bare en feil ved podens bukse?
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukseDu kan jo bare flytte knappene til hullstrikken dit du mener det fungerer best. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukseJepp, derfor ble ungen min alltid våt på leggen. Striken flyttet seg og buksa gled opp. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukseHm, mine brukte Reflex regntøy fra de begynte i barnehage som ettåringer til ut i 1. klasse (da var største str for liten), og jeg opplevde aldri dette. Vil tro det er en feilproduksjon evt. en tabbe ift årets kolleksjon.
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukse
Jeg kan liksom ikke huske at det var sånn på det forrige settet, så jeg heller også til denne teorien. Dessuten har jeg mest lyst til å tro det, siden jeg er så fornøyd med det ellers.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukseÅh er det derfor de ryker hele tiden? Jeg har liksom bare regna med at sånn er det og bytta strikk hele tiden.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plassering av strikk på reflexregnbukseJeg har årets Reflexsregntøy til vesla, og har ikke registrert noen endring på strikkfestet...kanskje du har fått et "mandagssett" ?
|
![]() |
|
|