|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Noen med erfaring med ulldyne?Er dette en fin ting å ønske seg i dåpsgave, tro? |
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Noen med erfaring med ulldyne?Jeg syns det er vanskelig å vurdere akkurat hvor mye bedre ulldyna er, men vi har altså en sånn til Stjernekikkeren. Vi har en syntetisk dyne til vogna, og ulldyna er mye varmere, selv om den ikke er spesielt tykk. Vi er godt fornøyde med dyna, men som sagt; det er vanskelig å si om jeg ville blitt mindre fornøyd med noe annet.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Noen med erfaring med ulldyne?Takk, luftslottet. |
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Noen med erfaring med ulldyne?Jeg ville heller ønsket meg et skikkelig ullpledd enn enn ulldyne. Jeg klarer bare ikke å se hvor mye bedre enn ulldyne ville vært i forhold til en dundyne.
|
|
|
#5 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen med erfaring med ulldyne?Litt på siden, men vi har akkurat hatt navnefest, og da fikk lillebror et nydelig ullpledd, et Røros-pledd. Det er større enn babystørrelse, og kan brukes av voksne også. Kjempefin gave.
|
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Noen med erfaring med ulldyne?
Jeg syns det er forskjell på arvegods også, jeg. Sølvkopper og annet ubrukelig - nei takk. Ulltepper (se bare på Røros-tweed) eller en håndstrikket babyteppe som kan brukes lenge og som det er koselig å arve ned til neste generasjon når den tid kommer - ja takk!
|
![]() |
|
|