Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 13:04   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke mulig å montere et bakovervendt sete oppå et integrert bilsete sant?

Føler meg litt dum nå men jeg vil være helt sikkert.

Jeg skulle montere bilsete i bestefar sin bil i sted. Han har en bil med veldig bratte sete. Før har jeg montert DL der men om jeg hadde den på hakk 3 så satt han innover, så den måtte stå på hakk 2 for at ryggen skulle bli helt OK. Da hadde han ikke noe beinplass.

Nå tok jeg med meg TWE bort. Tenkte at det var jo et greit sete å montere da. Men ikke det heller sto særlig godt. Setene er bratte, og i hardt skinn så fikk ikke trykt sete like godt nedi som jeg pleier å gjøre i mannen sin bil med bratte seter.

Bestefar mente at vi kunne ta opp det inntegrerte barnesete alla denne:

For å så sette sete på det. Da blir det jo mye beinere og god plass til sete freme. TWE sto helt supert oppå der. Men instinktet mitt sier NEI NEI NEI NEI.

Jeg bør høre på innstikte sant?

Nå står sete montert der for jeg sliter med skuldrene så jeg orket ikke montere mer akkurat nå. Ikke orket jeg krangle med Bestefar heller akkurat nå. Sete skal ikke brukes før i morgen så jeg har litt tid på meg enda. (Han er en 70år gammel bastant politiker. Du skal ha ganske rett før du klarer å komme igjennom der med noe som helst)

Han mente at det burde jo gå helt fint siden det er bilens sete like vel.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.