|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Barnevogn overkjørt av tog
![]() |
#4 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togÅh, herremin.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togJeg tror aldri jeg hadde blitt den samme igjen, hadde hatt mareritt i evigheter etterpå. Fy fader, at det gikk bra er jo helt utrolig.
![]() |
#6 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togGudskjelov at dette gikk bra. Tror aldri denne moren glemmer å sette på bremsen før hun slipper barnevogna igjen!
![]() |
#7 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togJeg hadde nok aldri blitt den samme igjen.
![]() |
#8 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togSå forferdelig!!
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togÅ herregud for et mareritt.... utrolig at det gikk bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togÅ herregud! Stakkars mor! Heldigvis at det gikk bra med babyen.
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togJeg tar mye t-bane med sønnen i barnevogn og har dette som en ekstra frykt, så jeg triller aldri vognen mot sporet uten å ha sikkerhetsstropp rundt håndleddet, og når jeg setter fra meg vognen (med bremsen på) så setter jeg alltid vognen parallellt med sporet sånn at om formodning vognen skulle begynne å trille så triller den langs sporet og ikke mot det.
![]() |
#14 |
Live and let live
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togSå skummelt! Og så bra at det faktisk gikk bra.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av tog
Det er mulig. Men personlig ville jeg alltid satt på bremsen og sjekket at den faktisk sto i ro først før jeg rettet oppmerksomheten min en annen vei. (Spesielt om jeg sto på toppen av en bakke, rett i nærheten av vann, traffikert vei, ved siden av togspor osv. Men jeg skjønner at folk kan være så stresset at de ikke er tilstdde og også muligens avslappet og eller distrahert at de ikke tenker. Men det skal liksom ikke skje. Man slipper ikke rattet bare litt fordi man tror det skal gå greit fordi man kjører jo på en vei som går rett frem likevel til sammenligning.
![]() |
#17 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togFy søren, stakkars mammaen. Hun må ha hatt det helt fryktelig før det ble klart at barnet hadde klart seg. Og skjelven kommer hun garantert til å være i lange stunder fremover.
![]() |
#18 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togEndel av de nyere vogntypene med hjul som snur seg i alle retninger, kan fort trille unna på det en skulle tro var flatt underlag. De kan begynne å sakte skli bort i en helt uventet retning. Når vi leser at noen "slipper barnevognen", så er det lett å se for seg en liten bakke forran de som slapp vognen. Men det trenger det ikke å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Barnevogn overkjørt av togPrimrose: Min vogn har en sånn stropp man kan tre rundt håndleddet.
![]() |
|
|