|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Deltager i Nytt på NyttKanskje dette kunne vært noe for enkelte her inne? Mulighet til å delta som gjest i Nytt på Nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltager i Nytt på NyttTorsk, Ben Murphy eller Mauser er det første som slår meg.
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Deltager i Nytt på NyttSmilefjes. Ser for meg at hun lager sånne morsomme stemmer som hun "dubber" dyr med, bare til politikere i stedet. Samt at hun har en evne til å la skravla gå, og antakelig ikke lar seg stoppe av verken TV-kameraer eller Jon Almaas.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltager i Nytt på NyttSnytt på nytt! Seks tekstforfattere, tykke manus og hundrevis av ferdigskrevne vitser?! Jeg tror mange har hadde klart seg godt!
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Deltager i Nytt på Nytt
|
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Deltager i Nytt på NyttJeg skulle gjerne sett Esme forklare om wikipedia og fremvist skravledamer på npn altså. |
![]() |
![]() |
|
|