Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-09, 21:07   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)

Hva er det en 11 åring IKKE kan finne på for å drøye leggetiden lengst mulig? Min er blitt så erfaren at han begynner drøyingen allerede i åttetiden.

Det verste er at han gjemmer på "fornuftige" ting å gjøre helt til det virkelig, virkelig har blitt kveld. Og jeg sitter igjen og lurer på hvem jeg er mest irritert på ... meg selv, som ikke har tenkt langt nok frem og dermed vært forberedt? Eller på han for at ... for at ... at han liksom tar ansvar og kommer på ting som faktisk må gjøres. Eller fordi jeg skjønner at jeg går i baret hver enda gang.

"Mamma, jeg vil bare gjøre litt mer mattelekse før jeg legger meg".

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.