|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: FarsdagAndre søndag i november.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FarsdagDet er veldig varierende hva jeg/vi til farsdag. Men jeg skal få gutta til å tegne noe og så tror jeg at jeg skal lage en julekalender til han. En med 24 små kort med bilde av gutt og noe pent om pappaer på baksiden. Og så pakke inn hver kort. Jeg har laget et tilsvarende til en venninne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: FarsdagAndre søndag i november, ja. Vi kjører på hjemmelaget og dulling med far på den dagen. Han får sove lenge, får servert kaffe og omelett på senga og har generelt forkjørsrett på ønsker den dagen.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: FarsdagTja, det var det ja. Finner vel på noe. Vi døtrene bruker kjøpe noe til pappa, og så finner vel jeg og Hannah på en liten ting til Frank
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: FarsdagVi feirer verken morsdag, farsdag eller valentine, så dagen kommer vi vel til å forbigå i stillhet. Jeg brukte å ringe pappa på farsdagen, men sist farsdag jeg prøvde (2007) så fikk jeg ikke tak i han. Det viste seg at han døde den dagen. Så jeg merker at jeg får et lite stikk i hjertet når jeg tenker på farsdagen. Så hadde graven hans vært i nærheten, så hadde jeg sikkert oppsøkt den.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: FarsdagDårlig med feiring her i gården. Mannen har sovedag på søndager allerede - kanskje jeg bruker det som en grunn til å lage kake?
![]() |
#13 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FarsdagPappan her i huset drar på cup-finale, og blir derfor ikke hjemme i år...
![]() |
#15 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: FarsdagFar i huset får frokost og kaffe på sengen og så skal jeg kjøpe en liten ting fra Propellen.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: FarsdagKort fra ungene og kaaaaaake og krone laget av fireåringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: FarsdagHer er det ganske nedskallert, men svigerfars kjæreste inviterer oss alltid på middag. (Burde vel vært oss som inviterte). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|