Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Slankereklame

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 14:57   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Slankereklame

Nå slår jeg inn åpne dører, men kjenner bare behov for å avreagere litt. På vg.no slår denne lekre reklamen mot meg:

Hvilken ende av skalaen? Må man ønske å være i en ende av vektskalaen? Og er liksom dama til venstre i det øvre sjikt? Hun er da helt normalt slank, men har fått magen skvist inn av et målebånd?

Produktet man kan bestille, er for øvrig slanketeen SlimGreen. Halleluja.

Sist redigert av Bluen : 22-10-09 kl 15:02.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 14:59   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slankereklame

Løp og kjøp. Hoo-fucking-ray.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:01   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Åi - den der var ikke særlig pen.
Jamrer med deg bluen.

De få gangene jeg har vært i den skrapte enden av skalaen så har jeg ikke vært fornøyd. Det er ihvertfall sikkert. Hadde det enda vært en veltrent mage da.

tink er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:01   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er klart de selger mest hvis de klarer å overbevise helt normalt slanke om at de burde bli photoshopslank.

Men vil du virkelig lenke til de? Jeg regner med at de kommer til å måle reklamekampanjen sin opp mot hits på hjemmesiden sin (uavhengig av hvor lenken kom fra) innenfor kampanjeperioden, og FP har en anseelig mengde folk innom på det åpne området i løpet av en dag. (Jeg trykte på lenken jeg også. )

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:03   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Men vil du virkelig lenke til de? Jeg regner med at de kommer til å måle reklamekampanjen sin opp mot hits på hjemmesiden sin (uavhengig av hvor lenken kom fra) innenfor kampanjeperioden, og FP har en anseelig mengde folk innom på det åpne området i løpet av en dag. (Jeg trykte på lenken jeg også. )

Beklager, det tenkte jeg ikke på. Har fjernet linken nå.

Gammel 22-10-09, 15:04   #6
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Enig med tink - vis oss en sunn mage med litt muskler Ingen vil vel være INNHUL heller

Gammel 22-10-09, 15:04   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Herregud, for en grusom reklame! Enten normal mage, eller en anorektisk en lizzåm? Og sistnevnte er muligens bedre?

Gammel 22-10-09, 15:07   #8
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Teen inneholder Svetol med yallosan og lurium så da den både være effektivt og uten bivirkninger.

Hver sin smak, men hvis en terror-homeopat slenger en tepose av stoffet i Maridalsvannet så alle vanndrikkende kvinner i Osloområdet blir seende ut som kvinnen til høyre håper jeg min kjære er på Svalbard den uka og fortsetter ligne mest på hun til venstre (dog uten målebåndet).

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:08   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Kjære vene.
Dersom disse to damene er i hver sin ende av skalaen, så må de fankern meg se til å få oppgradert skalaen sin. Dama til venstre kan da knapt være overvektig en gang.
Jeg skulle gjerne kakket disse folka i huet med noe hardt, kjenner jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:09   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke Bridget Jones som hadde som sitt drømmemål å komme ned i null kalorier per dag? Dette må vel være noe i samme retning? Hvilken ende av skalaen? Vekta mi går til 120, så er valget da OVER 120 eller UNDER null?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:11   #11
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Slankereklame

Jeg vil heller være sunn enn et tynt beinrangel altså.

Den ene er normal, og den andre er alt for tynn, beina stikker jo ut!!

Et sykt forbilde, og en syk verden.

Gammel 22-10-09, 15:12   #12
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hun i den øvre skalaen som det så fint står er jo slankere enn meg, og jeg føler meg ikke i den øvre skalaen.

Dustereklame!

Gammel 22-10-09, 15:14   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke vi skal kritisere den tynne magen her. Det er jo ikke det det går på. Det er vel heller den idiotiske vinklingen på at den veldig tynne magen skal være så innmari mye mer verdt enn den tydeligvis sjempetjukke magen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:16   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Slankereklame

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jeg vil heller være sunn enn et tynt beinrangel altså.

Den ene er normal, og den andre er alt for tynn, beina stikker jo ut!!

Et sykt forbilde, og en syk verden.

Men dette er det tydeligvis lov å si.

Hva om jeg hadde sagt "hun er alt for tykk, fettet tyter jo ut over målebåndet" om den andre?

(For ordens skyld - jeg ligner mest på hun til venstre.)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:17   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes ikke vi skal kritisere den tynne magen her. Det er jo ikke det det går på. Det er vel heller den idiotiske vinklingen på at den veldig tynne magen skal være så innmari mye mer verdt enn den tydeligvis sjempetjukke magen.

Det var det jeg tenkte også. Jeg tror for øvrig ikke den slanke magen er så uvanlig for ei dame som ikke har vært gravid, f.eks. Jeg har selv sett sånn ut i min tid (og hatt bedre med polstring andre steder, bare så det er sagt, og vært langt fra anorektisk (uten at jeg ser det som noe "skjellsord")).

Gammel 22-10-09, 15:19   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 22-10-09, 15:20   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde for øvrig ikke blitt overrasket om det var samme dama på begge bildene.

Gammel 22-10-09, 15:21   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg hadde for øvrig ikke blitt overrasket om det var samme dama på begge bildene.

Før og etter et par kopper te, da, mener du?

Gammel 22-10-09, 15:21   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk.

:lar kjepphesten hvile:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-09, 15:23   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slike reklamer er bare dumme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.