Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor får jeg tak i en løs 120 madrass?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 19:28   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor får jeg tak i en løs 120 madrass?

Jeg trenger en løs (altså ikke rammemadrass) 120 (x 2 meter) madrass i skumgummi eller lignende. Hvor får jeg tak i det i Oslo eller omegn?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 19:30   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en løs 120 madrass?

Jeg vil tro at Jysk har billige og greie madrasser på 120 cm.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 19:31   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke av det jeg kan se på nettsidene.

Gammel 24-10-09, 19:31   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte på Bohus, men det er maaaaange år siden.

Gammel 24-10-09, 19:32   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Ja, for det er standardmål ikke sant? Det burde i allefall gå an å få tak i?

Gammel 24-10-09, 19:34   #6
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Standard mål. Jysk, Bohus, Skeidar, alle som fører madrasser fører også den størrelsen. Ikke i alle typer madrasse men de aller fleste.

Gammel 24-10-09, 19:35   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det er standardmål, ja. Fant en hos Bonus til 1275 kr. http://www.bohus.no/default.asp?page...566&p24566_v=1

Gammel 24-10-09, 19:37   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte det på jysk for ikke så lenge siden, de har den i flere tykkelser.

Gammel 24-10-09, 19:37   #9
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jysk fører, se her: http://www.jysk.no/4/5/16/537/3350646/a/catalog
http://www.jysk.no/4/5/12/540/3306246/a/catalog

Gammel 24-10-09, 20:02   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

IKEA har også, føler jeg meg ganske sikker på. De har 80, 90, 120, 140, 150, 160 og 180. :norsk&svenskstandard:

Gammel 24-10-09, 20:04   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Glimrende Propella. Takk!

Jeg trodde ikke IKEA hadde norske mål på slikt?

Gammel 24-10-09, 20:07   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener jeg bare har funnet 120 cm på Ikea i rammemadrass + overmadrass. (Vi har det til den unge mannen.)

Gammel 24-10-09, 20:41   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte på Jysk for 1.5 år siden, så de har iallefall hatt, ikke var den dyr heller.

Gammel 24-10-09, 21:30   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Glimrende Propella. Takk!

Jeg trodde ikke IKEA hadde norske mål på slikt?

IKEA kjører et system kun de selv skjønner, tror jeg.

Ser visst ut til at de ikke har vanlige madrasser i 120, så der tok jeg feil. Men de har rammemadrasser i 120, da.

Gammel 24-10-09, 21:32   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Rammemadrass er uaktuelt. Senga er spesialtilpasset og allerede ferdig bygget.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.