|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Hva syns dere om dette huset?Vi har vurdert litt fram og tilbake om vi enten skal bygge ut eller om vi skal finne oss et større hus.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Veldig fint. Og så så billig! Hvis vi skal bygge om noen år kommer vi til å gå for murhus, men det der er absolutt et hus jeg kunne bodd i.
![]() |
#5 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Jeg ble fascinert av at det var to ulike sengetøy på dobbeltsenga. Ikke at det er galt, jeg bare oppfattet det litt sånn befriende opprørsk.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?
Skråtak er djevelens verk. Vi har det på alle soverommene og det ødelegger planløsningen fullstendig.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Det var et fint hus!
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Skråtak på soverommene i andre etasje ville jeg ikke ha hevet etter meg. Stjeler plass, samt det verste er sommermånedene. Vaaaarmt!!!
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Det første jeg tenkte da jeg så bildene var :det mangler kjeller. Vi har ikke kjeller der vi bor nå og savner det noe helt innmari.
![]() |
#11 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Jeg tror bildene er så mørke fordi selger tydeligvis ikke har tatt seg råd til en profesjonell boligfotograf, men har tatt bildene selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Mørkt gulv stjeler ufattelig mye lys. Vi har fått en helt ny og større førsteetasje etter at vi byttet ut merbauparketten til lys eikeparkett.
![]() |
#13 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Jeg synes huset var fint, pent og behagelig nytt, men for lite for en såpass stor familie. 5 soverom er bra, men flere av dem så veldig trange ut. Manglende lagerplass trekker ned. Er det bare en bod, og ikke kjeller/lagerloft og garasje? Jeg er også skeptisk til åpen stue-kjøkkenløsning pga lukt, støy og manglende mulighet for å trekke seg unna resten av familien innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?
Ikke bare derfor. Over flere av vinduene er det overbygg - og det hindrer naturlig nok endel lys.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Jeg synes også huset så ganske mørkt ut innvendig, men så er ikke jeg overvettes begeistret for mørke gulv heller da. Og skråtak er koselig i 2 mnd, deretter begynner du å irritere deg. I know, bodde i en leilighet med skråtak i alle rom med unntak av badet i 2 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Synes huset så helt strøkent ut, og SÅ billig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Jeg synes soverommene virket små (barnesoverommene). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Nye hus skal vel bygges med balansert ventilasjon. Vi har det og skråtak, og da blir det ikke varmt om sommeren. Møblering er en annen historie, men jeg kan ikke si det var så stort problem heller. Men nå har vi i areal stor plass, så det er nok av vegger å møblere utenom skårtaket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Jeg synes huset så litt lite og mørkt ut. Tomten var jo stor og fin da og prisen lav. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om dette huset?Huset så fint ut, men det første jeg så etter, som jeg savner med huset vårt, er badekar?
![]() |
|
|