|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vintersko til mindre barn med kalde føtterLillebror har eit par Ecco vintersko i størrelse 24, og han blir faktisk kald i desse.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterNoen sverger jo til Kamik/Sorel og sånt, ift varme. Selv synes jeg en del av de er for tunge, men det varierer kanskje?
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterEksempel på Kamik:
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterHva med Kamik Snowkone? De er i litt mykere gummi, så jeg oppfatter de som behagelige og ikke for tunge for jenta vår. Veldig varme allikevel, pga. det tykke ullforet. Vi har to par fra Kamik, det andre paret ligner på de som Necesario hadde bilde av. Foretrekker Snowkone, siden de er noe lettere og mykere i sålen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterDu er sikker på at skoen ikke er for liten?
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterHvis dere bor på et sted der det som regel er tørr snø ville jeg kjøpt selskinnsko og lagt i ekstra ullsåler. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterJeg kjøper som regel alltid et lite nr for stort, og legger evt i ullsåle i starten av høsten, og så tar jeg ut den utover vinteren. Denne gang kjøpte jeg str 25 til Peder, men kan faktisk ikke ha ullsåle i heller.
|
|
|
#8 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterSkaller (laget av reinskinn) med tovet ullsokk inni er det eneste som holder minstejenta vår varm på beina. Nesnalobber med ekstra innlegg er en god nr 2.
|
|
|
#9 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterHva har han på seg oppi eccoskoene? Det sies at en skal ha en sokk av ullblanding, ren ull kan gjøre det kaldere. God plass i skoen er også viktig for å holde på varmen.
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterKavat sko er supre til små barn med kalde føtter. Fins i mange varianter både med stramming og i støvelfasong. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterFemtenåringen min fikk et par Ecco-sko i fjor, og han nekter å bruke dem igjen i år, for han var iskald på føttene hele tiden. Så kanskje Ecco sine vintersko rett og slett ikke er noe særlig.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Vintersko til mindre barn med kalde føtterMin eldste datter "trasset" seg til et par lilla Ecco goretex-sko for tre uker siden. Hun nekter nå å bruke de fordi de er kalde og vil heller ha Kamik Shadow som jeg i utg.pkt hadde tenkt. |
|
|
|
![]() |
|
|